رژیم صهیونیستی با ترور «هنیه» آتش بس را به تاخیر انداخت

اقتصاد ایران: کارشناس مسائل بین الملل گفت: مقاومت فلسطین قطعا پاسخ لازم به ترور اسماعیل هنیه» خواهد داد.

سیدرضا صدرالحسینی کارشناس مسائل بین الملل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با شاره به ترور «اسماعیل هنیه»، اظهار داشت: امروز مهمان گرانقدر و بسیار عزیزی را در کشور خودمان از دست داده‌ایم.

وی در مورد اینکه رژیم صهیونیستی چقدر توانسته با ترور فرماندهان به اهداف خود دست یابد، گفت: ذات دولت رژیم صهیونیستی توریستی است و همواره ترور را به رسمیت می‌شناسد. این رژیم در طول عمر منحوس ۷۵ ساله مرتکب جنایات و ترورهای بسیاری شده است و به عنوان یک دولت تروریستی شناخته می‌شود.

کارشناس مسائل بین الملل در مورد چرایی انجام ترورها، تصریح کرد: تصور رژیم اینگونه است که اگر مقامات و فرماندهان مقاومت را ترور کند شرایطی برای شان ایجاد می‌شود تا بتوانند بر عمر خود بیفزاید.

صدرالحسینی عنوان کرد: همیشه با افتادن پرچم از دست یک رزمنده و فرمانده، افراد دیگر و فرماندهانی هستند که بلافاصله این پرچم را برمیدارند و به راه روشن مقاومت ادامه می‌دهند.

وی بیان کرد: مجموعه حماس یک مجموعه مقاومتی و رزمنده است و به جای آقای هنیه فردی انتخاب خواهد شد لذا مسیر همان مسیر مقاومت خواهد بود.

کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: در حال حاضر گفتگو هایی میان حماس به نمایندگی از مقاومت با رژیم، با واسطه در جریان بود. طرح‌های گوناگونی از جمله طرح عربی، اروپایی و طرح بایدن، امروز در دستور کار است. این سوال باید برای رژیم مطرح باشد که آیا با این جنایت و ترور می‌تواند به نتیجه مطلوب برسد یا خیر.

صدرالحسینی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی قطعاً با این ترور موضوع آتش بس را به تاخیر انداخت که بیشترین ضرر را این رژیم خواهد داشت.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مقاومت فلسطین پاسخ لازم را خواهد داد، خاطر نشان کرد: ورطه‌ای که رژیم صهیونیستی برای خودش ایجاد کرده بعد از این ترور بیشتر و بدتر خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ