آنچلوتی: خریدهای تابستانی رئال مادرید تمام شد

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از پایان خریدهای این باشگاه در بازار نقل و انتقالات تابستانی خبر داد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اعلام کرد که فعالیت‌ این تیم در بازار نقل و انتقالات تابستانی به پایان رسیده است.

در هفته‌های اخیر شایعات فراوانی درباره تلاش قهرمان فصل گذشته لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا برای جذب حداقل یک مدافع میانی منتشر شده بود چرا که بعد از خداحافظی ناچو فرناندس و رافا مارین، تنها سه مدافع کارآزموده برای کارلو آنچلوتی باقی مانده است که این لیست شامل آنتونیو رودیگر، ادر میلیتائو و خسوس وایخو می‌شود. اگرچه داوید آلابا هم هست اما او به دلیل پارگی رباط صلیبی قطعاً تا اواخر سال میلادی جاری یا ابتدای سال آینده خانه‌نشین خواهد بود.

رئال مادرید پیش از این در نظر داشت لنی یورو مدافع آینده‌دار تیم لیل را جذب کند اما در رقابت با منچستریونایتد که پیشنهادی بهتر ارائه کرد ناکام ماند. گفته می‌شود که کهکشانی‌ها گزینه دیگری را مدنظر گرفته‌اند اما کارلو آنچلوتی در اولین نشست خبری‌اش در اردوی پیش فصل رئالی‌ها در آمریکا اعلام کرد که این باشگاه تابستان امسال بازیکن دیگری نخواهد خرید.

 

آنچلوتی گفت: ما تیم‌مان را بسته‌ام. خسوس وایخو برگشته است و آلابا هم در حال ریکاوری است. علاوه بر این بازیکنان جوانی داریم که می‌توانند به ما ملحق شوند؛ خوان، یاوکوبو و رائول آسنسیو. هیچ بازیکن دیگری از ما جدا نمی‌شود و همه قصد ماندن دارند.

سرمربی ایتالیایی در پاسخ به این سؤال که تیمش چگونه جای خالی تونی کروس - هافبک آلمانی که در پایان فصل گذشته بازنشسته شد - را پر خواهد کرد، اظهار داشت: ما زمانی که کروس را در تیم‌مان داشتیم هم بازی مستقیم را انجام می‌دادیم. اگر بتوانید خودتان را با سرعت به نیمه زمین حریف برساند، پانس بیشتری برای به دردسر انداختن آنها خواهید داشت. بلینگام کجا بازی می‌کند؟ هرچه به محوطه جریمه نزدیک‌تر باشد، بهتر. مودریچ، شوامنی و والورده هم هستند. برنامه ما برای فصل جدید ما ایجاد یک خط دفاعی خوب و تکرار کارهای فصل گذشته است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ