بوت‌کمپ آموزش بازی‌سازی برپا می‌شود

اقتصاد ایران: بوت‌کمپ آموزش بازی‌سازی از ۲۰ تا ۲۶ مرداد با هدف تحقق دغدغه ملی برای توانمندسازی و مهارت یابی نسل «آلفا» و «زد» در زمینه بازی سازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آمارهای بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نشان می‌دهد که بالغ بر ۳۴ میلیون گیمر در کشور وجود دارند که میانگین سنی آنها ۲۳ سال است؛ بنابراین تعداد زیادی از گیمرها علاوه بر اشتیاق برای بازی کردن، تمایل به تولید بازی نیز دارند. این به دلیل پیوند خوردن آموزش، سرگرمی، جذابیت و پیچیدگی بازی‌ها است که شاید هیچ صنعت و کسب و کار دیگری به طور همزمان این ویژگی‌ها را نداشته باشد. در این زمینه، تاکنون ۱۸ دوره رویداد استعدادیابی بازی‌سازی در مناطق محروم کشور طی سالهای اخیر برگزار شده است.

رسانه آخرین خبر و خانه خلاق برسا با هدف استعدادیابی و جذب افراد علاقه‌مند به تولید بازی‌های موفق، اقدام به برگزاری بوت‌کمپ آموزش بازی‌سازی در استان خراسان رضوی کرده‌اند.

این بوت‌کمپ قرار است علاوه بر استان خراسان رضوی، در سایر استان‌ها نیز برگزار شود و به صورت یک تور آموزش ملی و با حضور برجسته‌ترین اساتید ادامه یابد.

یکی از مهم‌ترین رویکردهایی که در برگزاری این دوره‌های آموزشی و استعدادیابی دارد، این است که فراگیران پس از یک دوره یک هفته‌ای آموزش فشرده، رها نشوند و آموزش آنها پس از این دوره فشرده نیز ادامه پیدا کند. در این دوره، شرکت‌کنندگان از آموزش فردی فاصله می‌گیرند و تبدیل به تیم‌های ماهر می‌شوند.

تداوم آموزش این افراد بسته به حفظ تیم‌ها و تشویق آنها به ادامه ساخت بازی دارد؛ بنابراین تلاش ما بر این است که آموزش آنها پس از این دوره ادامه پیدا کند و تیم‌ها به محصول واقعی و انتشار برسانند.

این رویداد از ۲۰ تا ۲۶ مردادماه برگزار می‌شود و به دلیل تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، فرصت خوبی برای آموزش و شروع یک مهارت جدید درآمدزا است که می‌تواند مسیر تحصیلی و کاری شرکت‌کنندگان را تغییر دهد.

شرکت‌کنندگان ممتاز از «بورسیه آموزشی» بهره‌مند خواهند شد. یعنی تیم‌هایی که بتوانند در انتهای این رویداد که رقابتی ۴۸ ساعته دارد، بازی موفقی ارائه کنند، از آموزش رایگان دوره‌های تخصصی پس از این رویداد برخوردار می‌شوند.

محورهای اصلی این رویداد شامل سه سرفصل اصلی بازیسازی یعنی طراحی بازی، هنر دو بعدی در بازی‌سازی و برنامه‌نویسی با موتور یونیتی است. علاوه بر این، شرکت‌کنندگان از منتورینگ تخصصی اساتید بهره‌مند می‌شوند و پس از دوره، در صورت تمایل، امکان جذب و به‌کارگیری آنها در خانه خلاق برسا فراهم خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ