یک هزار میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی سمنان امهال شد

اقتصاد ایران: سمنان- معاون اقتصادی استاندار سمنان گفت: سال گذشته نزدیک به هزار میلیارد تومان تسهیلات کشاورزان استان برای باز پرداخت مهلت گرفتند.

محمد رضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به اقدامات حمایتی دولت در استان سمنان و با بیان اینکه استمهال تسهیلات کشاورزان به دلیل حوادث غیر مترقبه مانند خشکسالی و تگرگ و … امسال نیز در دستور کار قرار دارد، تاکید کرد: تلاش داریم تا از این طریق به کشاورزان استان سمنان کمک کنیم.

وی افزود: سال گذشته ۹۸۰ میلیارد تومان تسهیلات کشاورزان استان سمنان مورد امهال یا همان مهلت گرفتن و تمدید برای باز پرداخت شده و امسال نیز تا کنون بیش از ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی استان امهال شده است.

معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه این امهال از ردیف‌های قانونی موجود صورت گرفته است، تاکید کرد: تسهیلات تبصره ۱۸ شامل تسهیلات زیرساختی و تولیدی از دیگر اقدامات حمایتی دولت از تولیدگران استان سمنان است.

صادقی افزود: ۷۰ درصد از منابع تسهیلات حمایتی از تولید شامل تبصره ۱۸ قانون بودجه جذب شده اما تاکید بر آن است که تا پایان مرداد ۱۰۰ درصد سهمیه استان را جذب و بتوانیم تسهیلات حمایت از تولید و اشتغال را به خوبی پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که اختصاص بودجه‌ها برای تسهیلات بانکی را متوقف نکرده و منتظر پایان تابستان نمانیم، افزود: امکان دارد در غیر این صورت به مضیقه‌های بانکی برخورد کنیم و لذا تمام تلاش بر این است که بتوانیم همه سهمیه تسهیلات حمایت از تولید و اشتغال را جذب کنیم.

معاون اقتصادی استاندار سمنان همچنین از برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و تسهیلات رونق تولید با حضور دستگاه‌های عضو خبر داد و گفت: در هفته جاری مشکلات پنج واحد تولیدی در بخش صنعتی و کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و مصوبات خوبی را نیز در این زمینه شاهد بودیم.

صادقی بیان کرد: اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و تسهیلات رونق تولید استان سمنان تمام تلاش خود را می‌کنند که بتوانیم رونق تولید را در استان شاهد باشیم همچنین بانک‌ها نیز در پرداخت تسهیلات همکاری خوبی را داشته‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ