افتتاح نمایشگاه «مهارت و اشتغال» در شبستر

اقتصاد ایران: شبستر -نمایشگاه مهارت و اشتغال در محل مرکز علمی کاربردی شبستر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا عابدزاده رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی آذربایجان‌شرقی صبح چهارشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه مهارت و اشتغال شبستر اظهار کرد: داشتن مدارج مهارت آموزی توان و بازدهی نیروی انسانی سازمان‌ها، نهادها و کارخانه‌ها را ارتقا می‌دهد و کیفیت خدمات را بهینه خواهد کرد و در کنار آن در رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی نیز تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه مهارت آموزی سبب ارتقا و سطح سلامت رفتاری در فعالیت‌های اجتماعی، تصمیم گیری ها و روابط بین فردی می‌شود گفت: علاوه بر اینها مهارت آموزی در پیش آمدن بسیاری از آسیب‌های روانی و اجتماعی جلوگیری کرده و فرد را برای دستیابی و رسیدن به هدف اصلی در مسیر مشخصی هدایت می‌کند.

علی مشایخی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی به عنوان متولی اصلی مهارت آموزی و در راستای نیل به مأموریت توانمندسازی و تأمین نیروی انسانی ماهر مورد نیاز بازار کار، همگام با سایر ارگان‌ها و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان‌ها برنامه‌هایی را در نظر گرفته است.

وی افزود: تعامل سازنده اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای با صنایع و بنگاه‌های اقتصادی در خصوص آموزش و توانمند سازی نیروی کار ماهر و کاربلد در راستای توسعه و بهره وری تولید این مجموعه با تکیه بر توان و دانش فنی و مهارتی کارگران می‌باشد.

مشایخی ادامه داد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری"مدظله العالی" با نام جهش تولید با مشارکت مردم مزین شده است، نقش نیروی انسانی توانمند به عنوان متولی اصلی ارائه آموزش‌های مهارتی" گسترش نهضت ملی مهارت افزایی " را رویکرد محوری خود در سال ۱۴۰۳ قرار داده است.

گفتنی است نمایشگاه مهارت و اشتغال با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای شبستر و دانشگاه علمی کاربردی مرکز شبستر در محوطه این دانشگاه با تعداد ۳۶ غرفه شامل صنایع دستی و مواد غذایی از نهم لغایت چهاردهم مرداد برای بازدید عموم مردم دایر شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ