جهاداسلامی:جنایت ترور هنیه ما را از ادامه مقاومت بازنمی‌دارد

اقتصاد ایران: معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با اشاره به اینکه شهادت اسماعیل هنیه یک ضایعه بزرگ برای ملت فلسطین است، تاکید کرد رفتارهای جنایتکارانه رژیم اشغالگر نشان‌دهنده سردرگمی و ناتوانی آن در رسیدن به اهدافش است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، محمد الهندی، معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، با ستایش و تمجید از فداکاری‌های وی در مسیر آرمان ملی فلسطین اعلام کرد: حماس یک جنبش بزرگ است و هر جای خالی را مستقیماً پر می‌کند. اسماعیل هنیه از کودکی به دنبال شهادت بود.

وی در گفت‌وگو با المیادین اظهار داشت: از دست دادن برادر مجاهدمان اسماعیل هنیه، ضایعه بزرگی برای ملت بزرگ فلسطین است.

الهندی گفت:دشمن صهیونیستی برای اولین بار است که در تاریخ با چنین مقاومتی روبرو می‌شود و اسرائیل امروز در آستانه فروپاشی قرار دارد و رفتارهای آن نشان دهنده سردرگمی و ناتوانی در رسیدن به اهدافش است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز با صدور بیانیه‌ای در واکنش به شهادت هنیه اعلام کرد: ما به مردم فلسطین و کل امت عربی و اسلامی خود به خاطر از دست دادن شهید اسماعیل هنیه رهبر بزرگ ملی فلسطین تسلیت می‌گوییم.

جهاد اسلامی تاکید کرد: این جنایت کثیف دشمن جنایتکار علیه نمادی از نمادهای مقاومت ما، هرگز ملت ما را از ادامه مقاومت باز نخواهد داشت.

این جنبش در ادامه بیانیه خود تاکید کرد: ما تسلیت صمیمانه خود را به برادرانمان در حماس و خانواده این رهبر بزرگ و همه دوستداران ایشان ابراز می‌داریم و بر همبستگی خود با برادرانمان در حماس برای مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی تاکید می‌کنیم.

صبح امروز روابط عمومی کل سپاه پاسداران در بیانیه ای خبر شهادت اسماعیل هنیه را تایید و اعلام کرد: با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس، در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند.

علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

بیانیه حماس در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه به شکل زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم (ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون)

جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت برادر مجاهد اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش در حمله جنایتکارانه دشمن صهیونیستی به محل اقامتش در تهران بعد از مشارکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید ایران را به ملت بزرگ فلسطین، امت اسلامی و عربی و همه آزادگان جهان تسلیت می‌گوید.

انا لله و انا الیه راجعون

جنبش مقاومت اسلامی حماس چهارشنبه 25 محرم 1446 هجری مصادف با 31 جولای 2024 میلادی».

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ