خریدهای سپاهان هوشمندانه بوده/ مصاف با شباب الاهلی سخت است

اقتصاد ایران: کارشناس فوتبال گفت: خریدهایی که تاکنون سپاهان داشته نسبت به سال گذشته هوشمندانه تر بوده است و امیدوارم در مصاف با شباب الاهلی موفق ظاهر شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه ۱۶ مرداد در ورزشگاه نقش جهان از تیم شباب الاهلی امارات میزبانی خواهد کرد. سپاهان در نقل و انتقالات این فصل تا به امروز جواد آقایی پور، صالح حردانی، حسین گودرزی، محمدامین حزباوی، مهدی لیموچی، وحدت هنانوف و محمدمهدی محبی را به خدمت گرفته است و فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو، رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور و امید نورافکن هم از جمع شاگردان «ژوزه مورایس» جدا شده‌اند.

هادی محمدی، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی ۳ مدافع اصلی تیم سپاهان در فصل گذشته به دلیل محرومیت از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC نمی‌توانند در این بازی تیم شان را همراهی کنند و مورایس باید از ترکیب جدید در خط دفاعی تیم خود استفاده کند.

خریدهای سپاهان هوشمندانه بوده/ مصاف با شباب الاهلی سخت است

انتظارات از سپاهان بالا است

فرشید طالبی کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با خریدهای نقل و انتقالاتی سپاهان اظهار داشت: به نظرم سپاهان بر خلاف سال گذشته امسال هوشمندانه یارگیری کرده است و مطابق هرسال انتظارات از این تیم بالا است. یکی از نکات مثبت در خریدهای سپاهان کاهش میانگین سنی این تیم نسبت به فصول گذشته است که می‌تواند به عملکرد این تیم در فصل جدید کمک کند.

او ادامه داد: سال گذشته سپاهان بازیکنانی را به خدمت گرفت که شاید از ۵۰ درصد آنها نتوانست به خوبی استفاده کند اما اکنون نفرات جدید سپاهان به نظرم در اکثر بازی‌ها می‌توانند نقش بسیار پررنگی در نتایج این تیم داشته باشند. همچنین با فروش بازیکنانی مانند شهریار مغانلو، محمد قربانی و… مبالغ خوبی به بودجه سپاهان اضافه شده که در ادامه مدیران باشگاه می‌توانند خریدهای بیشتری هم انجام دهند.

استفاده از ۷ بازیکن جدید برای دیدار با شباب الاهلی

کارشناس فوتبال افزود: قطعاً بعد از دو سال حضور در سپاهان، «ژوزه مورایس» از مشکلات و نقاط ضعف تیم خود آگاه و مطابق با همین روند از مدیران باشگاه درخواست جذب بازیکن کرده است. سپاهان در حالی باید رو در روی شباب الاهلی قرار گیرد که دستکم باید از ۷ بازیکن جدید در ترکیب خود استفاده کند و در آن طرف میدان حریف با کمترین تغییرات به مصاف سپاهان خواهد رفت.

خریدهای سپاهان هوشمندانه بوده/ مصاف با شباب الاهلی سخت است

تاکید بر تمرکز بالای بازیکنان

بازیکن سابق تیم سپاهان در خصوص غیبت ۳ مدافع کلیدی این تیم برابر شباب الاهلی گفت: سپاهان دقیقاً ۳ بازیکنی که فصل گذشته در اکثر بازی‌ها برای این تیم به میدان رفته و از تجربه بسیار زیادی برخوردار هستند را در اختیار ندارد. همه بازیکنان از شرایط حساس و مهم رقابت‌های آسیایی با خبر هستند و باید تمرکز خود را بالا ببرند تا از داور اخطار دریافت نکنند. سپاهان در سمت راست و چپ خط دفاعی خود رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور را در اختیار ندارد و بازیکنانی که در این دو پست بازی می‌کنند کار بسیار سختی را خواهند داشت.

طالبی در خصوص حضور وحدت هنانوف در تیم سپاهان گفت: وحدت بازیکنی است که در پرسپولیس بیشتر در کناره‌ها از او استفاده می‌شد و در تیم ملی تاجیکستان در قلب خط دفاع حضور داشت. خط دفاعی کنونی سپاهان من را به دورانی که در این تیم حضور داشتم حدود سال‌های ۹۲- ۱۳۹۱ می‌برد در آن زمان هم «کرانچار» سرمربی تیم بود و مجبور شد تا از بازیکنان جدید در تمام پست‌های خط دفاعی استفاده کند. حفظ محمد کریمی یکی از نکات مثبت مدیریتی در نقل و انتقالات بود که می‌تواند به گردش توپ در جریان بازی کمک کند.

او در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم سپاهان بتواند از این بازی سربلند خارج شود و نماینده خوبی برای ایران در بازی‌های آسیایی باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ