لوسونچی: مُهمدی را می‌شناسم؛ کشتی‌گیر بزرگی است

اقتصاد ایران: قهرمان وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی جهان در گفت‌وگوی اختصاصی با تسنیم تاکید کرد که علیرضا مُهمدی را می‌شناسد و او را کشتی‌گیر بزرگی می‌داند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فینال وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی مسابقات جهانی 2023 را علی چنگیز از ترکیه مقابل دیوید لوسونچی از مجارستان به سود خود تمام کرد، اما بعد از اعتراض مجارها به این مبارزه، اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد که ضربه فنی شدن چنگیز مسجل بوده و داور با عدم اعلام آن، اشتباه فاحشی را مرتکب شده است.

بنابراین چندی بعد از مسابقات جهانی، جایگاه دومی لوسونچی با اولی تغییر کرد و باتوجه به اینکه طبق قوانین UWW بعد از بالا بردن دست ورزشکار از سوی داور، نتیجه هرگز تغییر نخواهد کرد، اتحادیه جهانی دو نشان طلا در این وزن توزیع کرد که اولی در بلگراد از آن چنگیز شده بود و دومی نیز به لوسونچی رسید.

حالا چنگیز و لوسونچی بار دیگر در المپیک برای مدال طلا خواهند جنگید، به عنوان مدافعان عنوان قهرمانی.

کشتی‌گیر مجارستانی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم درباره رقابت احتمالی دوباره‌اش با علی چنگیز در پاریس گفت: حریفان برای من یکسانند، به همه‌شان احترام می‌گذارم. در هر مبارزه فقط با یک حریف کشتی خواهم گرفت و همه تمرکزم روی همان یک نفر است. خودم را برای یک مبارزه آماده می‌کنم که مسابقه بعدی‌ام هست و در هر رویدادی قدم به قدم پیش می‌روم.

او که انگیزه بالایی برای کسب نشان طلای المپیک دارد، در این‌باره ادامه داد: با بهترین فرم خود در مسابقات المپیک شرکت می‌کنم و می‌خواهم بهترین نمایش را هم داشته باشم. همه تمرکزم روی همین موضوع است که بهترین نمایشِ خودم را داشته باشم، صدِ خود را خواهم گذاشت تا به آن چیزی که می‌خواهم برسم.

لوسونچی مجارستانی در ادامه گفت‌وگو با تسنیم، تصریح کرد: مانند هر رویداد دیگری آماده می‌شوم، المپیک میدان مهمی است و می‌دانم قرار است با چه کشتی‌گیرانی مبارزه کنم و آنها را آنالیز کرده‌ام.

وی همچنین درباره رقابت احتمالی‌اش با علیرضا مُهمدی نماینده 87 کیلوگرم ایران در پاریس گفت: حریف ایرانی‌ام را می‌شناسم. سال گذشته که من در بلگراد قهرمان شدم، او هم آنجا بود و در وزن پایین مدال گرفت. او کشتی‌گیر بزرگی است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ