ضرورت برنامه ریزی برای توسعه زیرساخت مساجد در استان تهران

اقتصاد ایران: تهران- استاندار تهران با بیان اینکه ترویج دین و فرهنگ دینی از ویژگی‌های حاکمیت جمهوری اسلامی است، بر ضرورت برنامه ریزی برای توسعه زیرساخت مساجد در این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری در نشست با فرمانداران استان تهران در خصوص ستاد اقامه نماز، اظهار کرد: در نگاه کلان، توسعه و ترویج دین و فرهنگ دینی از ویژگی‌های حاکمیت جمهوری اسلامی است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه رکن اساسی دین و مهم‌ترین عنصر آن نماز است، گفت: اگر نماز مورد قبول واقع نشود سایر اعمال هم قبول نخواهد بود. وی با بیان اینکه ما نماینده حاکمیت هستیم و باید نگاهمان در مسیر توسعه دین باشد، عنوان کرد: از جریان حاکمیت این انتظار وجود دارد که کسانی را به کار بگیرند که در توسعه دین تلاش می‌کنند.

فخاری بر لزوم توجه به نماز در ادارات تاکید و بیان کرد: مدیریت و هدایت این مهم توسط عالی‌ترین مقام دستگاه برای ارائه راهکارهای جذب و حضور در نماز جماعت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

استاندار تهران تاکید کرد: باید از طریق توسعه زیرساخت‌ها، در امر ساخت مساجد به خصوص در شهرک‌های دارای طرح نهضت ملی مسکن و نمازخانه‌های بین راهی در سطح شهرستان‌ها برنامه ریزی هایی وجود داشته باشد و در خصوص این رکن اساسی دین، به عنوان یک تکلیف شرعی، قانونی و حکمرانی توجه شود.

وی عضویت مسؤول حوزه نماز در شورای اجتماعی را مناسب دانست و افزود: در این راستا توسعه نماز در حوزه استانداری مورد توجه قرار گرفته است.

استاندار تهران در ادامه عنوان کرد: هیچ مسؤولی در استان تهران حق ندارد در قبال وظایف و مسوولیت‌هایش بی تفاوت باشد و کارهای امروز را به فردا بیاندازد، باید پرونده‌های جاری و موضوعات در دست اقدام به بهترین شکل ممکن انجام شوند.

فخاری افزود: فرمانداران نقش هماهنگی بین دستگاهی دارند و هر دستگاهی باید وظایفش را به بهترین شکل انجام دهد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ