مرحله استانی جشنواره ملی فردخت در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: ارومیه - مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مرحله استانی پنجمین جشنواره ملی فردخت پیش‌رویداد جشنواره ملی در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رقیه موسویان عصر سه شنبه در جلسه رونمایی از پوستر جشنواره ملی فردخت که در سالن جلسات شهید امینی ساختمان باکری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی برگزار شد، گفت: این جشنواره همزمان با هفته عفاف و حجاب تا ۲۵ مهر ماه امسال برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌بنیان در حوزه صنعت مد و لباس با حضور هنرمندان، اساتید، پژوهشگران و با رویکرد ایجاد بستر برای تمدن نوین اسلامی برگزار می‌شود.

موسویان با بیان اینکه دبیرخانه استانی جشنواره با محوریت بسیج جامعه زنان استان دایر می‌شود، گفت: جریان‌سازی در حوزه مد و لباس مطابق با گفتمان انقلاب اسلامی، تولید پوشاک عفیفانه که مطابق با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد، اهدافی است که دنبال می‌شود.

وی سطح رقابتی جشنواره را برندهای تخصصی، دانشجویی، دانش‌آموزی و بخش آزاد عنوان کرد و گفت: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از ۱۰ مرداد تا ۲۵ شهریور ماه به دبیرخانه استانی جشنواره بفرستند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی به برگزاری نمایشگاه از آثار برگزیده در مورخ ۲۰ مهر ماه اشاره کرد و بیان داشت: افرادی که مایل هستند در ارتباط با جشنواره اطلاعات بیشتری کسب کنند می‌توانند به آدرس دبیرخانه واقع در ارومیه، خیابان شهید پرهیزگار، سازمان بسیج جامعه زنان آذربایجان‌غربی مراجعه کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ