پروژه‌های ملی مسکن نیاز مردم کرمانشاه را در حوزه مسکن رفع می‌کند

اقتصاد ایران: کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: با اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بخش عمده‌ای از نیاز مردم این استان در حوزه مسکن رفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی عصر امروز سه شنبه در نشست شورای مسکن این استان که در محل پروژه مسکن ملی ۵۴۰۰ واحدی دولت آباد با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، جمعی از مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان و دیگر اعضا برگزار شد، اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن یک ظرفیت بسیار ارزشمند برای ساخت مسکن ارزان و ایمن برای اقشار کم درآمد و فاقد مسکن است.

وی با اشاره به اینکه هدف گذاری‌ها و اولویت‌های دولت سیزدهم مسئله مسکن بوده است، افزود: یکی از دغدغه‌های مشترک مسئولان استانی نیز تحقق این هدف در راستای خانه دار شدن افراد فاقد مسکن بوده است.

استاندار کرمانشاه ابراز امیدواری کرد که دولت جدید این حرکت خوب را که در پاسخگویی به نیاز جدی مردم اتفاق افتاده با قوت ادامه دهد.

صحرایی تصریح کرد: طی مدت باقیمانده باید همه مسئولان ذی‌ربط تلاش کنند که پروژه‌های نهضت ملی مسکن در این استان با سرعت پیش برود و پشتیبانی‌های لازم از جمله مصالح و تسهیلات بانکی مورد نیاز به موقع به جریان ساخت و ساز برسد.

وی با اشاره به بازدید امروز از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر کرمانشاه، خاطرنشان کرد: پروژه چهار هزار و ۲۰۰ واحدی تعاونی فرهنگیان و ۶۸۰ واحدی بخش خصوصی در کنار پروژه پنج هزار و ۴۰۰ واحدی بنیاد مستضعفان می‌تواند بخش عمده‌ای از نیاز مردم در حوزه مسکن را رفع کند.

صحرایی با اشاره به پروژه بنیاد مستضعفان افزود: پروژه‌های مسکن ملی در شهر کرمانشاه پیشرفت خوبی داشته است، اما باید تلاش کنیم روند کارها با سرعت بیشتری به سرانجام برسد.

استاندار کرمانشاه استفاده از ظرفیت‌های درون استانی برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن را به عنوان یک دغدغه مطرح کرد و گفت: خوشبختانه مصالح مورد نیاز شامل آهن آلات، اتصالات، بتن و… از داخل استان تهیه و تأمین شده است که این اقدام علاوه بر کمک به خانه‌دار شدن مردم، به اشتغال مولد و پایدار در این استان منتهی می‌شود.

وی بر تقویت سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌های مسکن ملی تاکید کرد و ادامه داد: در این جلسه مصوبات خوبی به تصویب رسید که همگی منجر ایجاد زیرساخت‌های لازم توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شرکت آب و فاضلاب، گاز، شهرداری تا پیش از شروع فصل بارش‌ها شد.

صحرایی از جمله مصوبات این جلسه را اجرای ۱.۵ کیلومتر لوله گذاری برای هدایت و کنترل آب‌های سطحی توسط شهرداری، اجرای شبکه برق رسانی توسط توزیع برق، حفاری، لوله گذاری و گازرسانی توسط شرکت گاز اعلام کرد.

گفتنی است، در حاشیه این نشست استاندار کرمانشاه به همراه مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران مجموعه خدمات‌رسان از برخی از پروژه‌های مسکن ملی شهر کرمانشاه بازدید و آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه‌ها را به صورت میدانی بررسی کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ