۱۳۰۰ مربی صحیفه سجادیه تربیت شدند/ راه اندازی سامانه آموزش مجازی

اقتصاد ایران: قم- رییس بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه گفت: در سال گذشته ۱۳۰۰ نفر از حوزویان و دانشگاهیان در طرح تربیت مربی صحیفه سجادیه آموزش دیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی وافی بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه در سال جاری قصد دارد، تولیدات نشر خود را که در این زمینه خلاهایی وجود دارد در عرصه های مختلف همانند بانوان، سبک زندگی، کودک و نوجوان، حوزه تربیتی با محوریت صحیفه سجادیه طبقه بندی و در اختیار مخاطبان قرار دهد.

وی بیان کرد: چاپ مجدد صحیفه سجادیه با تجدید نظر و دقت بیشتر و به منظور بهره گیری مراکز حوزوی و دانشگاهی با مدیریت خانم فاطمه احمدی در حال پیگیری است که در این چاپ به لغات کاربردی و مورد نیاز پژوهشگران و مبلغان پرداخته خواهد شد.

رییس بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه گفت: سامانه آموزش مجازی صحیفه سجادیه با عنوان خانه خورشید راه اندازی شده که مباحث آموزشی پیرامون صحیفه سجادیه در آن بارگذاری می شود.

وی افزود افراد می‌توانند ا استفاده از سامانه آموزش مجازی صحیفه سجادیه در دوره‌های آن شرکت و پس از طی این دوره‌ها مجوز مربیگری را از بنیاد بین‌المللی سیف سجادیه دریافت کنند.

حجت الاسلام وافی افزود: سامانه فروشگاه مجازی با بارگذاری آثار و تولیدات مرتبط با صحیفه سجادیه راه اندازی و در اختیار علاقمندان قرار دارد.

وی با بیانی که در سال گذشته ۱۳۰۰ نفر از حوزویان و دانشگاهیان در طرح تربیت مربی صحیفه سجادیه آموزش دیدند افزود: این افراد از طریق سامانه مجازی دوره های مقدماتی و تکمیلی را طی ۴۵ جلسه گذراندند و درسنامه ای برای این منظور آماده سازی شده است که می تواند به نیازهای مربیان در حوزه آموزش و تربیت پاسخ دهد.

رییس بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه با بیان اینکه تلاش هایی‌ در جهت ایجاد شبهه نسبت به صحیفه سجادیه و شخصیت امام زین العابدین علیه السلام صورت می گیرد افزود: کتابی با عنوان «حقیقت صحیفه سجادیه» به منظور پاسخ به شبهات و روشنگری نسبت به صحیفه سجادیه در نیمه نخست امسال منتشر می شود.

حجت الاسلام وافی گفت: بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه اقداماتی در راستای ترجمه این کتاب به زبان های مختلف انجام داده است که کار ترجمه به زبان پرتغالی صورت گرفته و ترجمه رومانیایی نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به برگزاری دهمین جشنواره «تراتیل سجادیه» در عتبه حسینی گفت: این جشنواره از صبح روز چهارشنبه آغاز و تا روز جمعه ادامه دارد.

رییس بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه ادامه داد: در این جشنواره ۱۰ کشور عربی و غیر عربی و نمایندگانی از ایران حضور دارند.

وی با بیان اینکه بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه با نهاد کتابخانه های عمومی کشور تفاهم‌نامه ای امضا کرده است گفت: بخشی از اقدامات مورد نظر را نهاد کتابخانه های عمومی استان قم پیگیری می کند که برپایی میزهای کتاب صحیفه سجادیه و حلقه های ادبی پیرامون آثار مرتبط با صحیفه سجادیه بخش دیگری از این تفاهم‌نامه است.

حجت الاسلام وافی افزود: دفتر همکاری‌های بین‌الملل را در ابتدای نیمه دوم امسال با همکاری جامع المصطفی، مجمع تقریب مذاهب اسلامی، مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افتتاح می‌کنیم.

رییس بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه با بیان اینکه تفاهم نامه‌ای با سازمان اوقاف و امور خیریه نیز به امضا رسیده است افزود: با اداره کل اوقاف نیز در زمینه مسابقات قرآن و عترت در بخش معارف صحیفه سجادیه همکاری لازم داشته‌ایم و با توجه به حضور نوادگان امام سجاد در استان قم امیدواریم بقاع و امامزادگان نسبت به موضوع صحیفه سجادی فعال شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ