اردوی تیم کبدی ایران در اردبیل برپا شد

اقتصاد ایران: اردبیل- اردوی تیم ملی کبدی کشورمان با حضور بازیکنان منتخب در اردبیل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی تیم ملی کبدی کشورمان عصر سه‌شنبه در جریان برپایی اردوی تیم کبدی در اردبیل، اظهار کرد: این تیم سومین مرحله اردوی آماده‌سازی خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی در اردبیل برپا کرده تا سطح آمادگی خود را ارتقا دهد.

نواب تازه قلعه تصریح کرد: ملی‌پوشان خود را برای مسابقات آسیایی تایلند و رقابت با حریفان قدرتمند نظیر هند و پاکستان آماده می‌کنند تا بتوانند جایگاه برتر و شایسته‌ای را در آسیا به دست آورند.

وی گفت: در اردوهای گذشته تیم ملی کبدی کشورمان به ۷۰ درصد آمادگی روحی، روانی دست پیدا کرده و تلاش بر این است تا سطح آمادگی بدنی و جسمانی بازیکنان ما همچنان ارتقا پیدا کند.

سرمربی تیم ملی کبدی کشورمان افزود: ملی‌پوشان از استان‌های مختلف در تمرین تیم ملی و اردوی برپا شده در اردبیل حاضر هستند تا از این شرایط آب و هوایی مناسب، تجهیزات و امکانات استفاده کرده و توان خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی ارتقا دهند.

تازه قلعه مهمترین رقبای ایران را در بازی‌های آسیایی هند و پاکستان عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه این کشورها صاحب جایگاه در مسابقات آسیایی هستند، به هیچ وجه دوست ندارند تا جایگاه ممتاز خود را از دست بدهند اما تیم ملی کشورمان نیز در این دوره سعی دارد تا بتواند جایگاه برتری را به دست آورد.

سرمربی تیم ملی کبدی ایران به برگزاری مسابقات کندی قهرمانی دختران و پسران ایران به میزبانی اردبیل اشاره کرد و گفت: در بخش دختران و پسران ما رقابت خوبی را شاهد بودیم که اعضای کمیته فنی فدراسیون تلاش خواهند کرد تا نفرات برتر را نیز به مجموع تیم ملی تزریق و به ظرفیت این تیم برای حضور توانمند در بازی‌های آسیای پیش رو کمک کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ