سرمایه فرهنگی و تاریخی اردبیل نباید مغفول بماند

اقتصاد ایران: اردبیل- رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: سرمایه تاریخی، فرهنگی و هنری استان اردبیل نباید مغفول مانده و یا نادیده گرفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهیار سپهری عصر سه‌شنبه در ورک‌شاپ هنری روز اردبیل، اظهار کرد: متأسفانه جایگاه و نقش‌آفرینی اردبیل در طول تاریخ و گستردگی خدمات آن تبیین و روشنگری نشده که در این باب حوزه هنری سعی دارد تا با محوریت فعالیت‌های فرهنگی، هنری و احیای هویت اصیل اردبیل در این باب گام‌های جدی بردارد.

وی تصریح کرد: در گرامیداشت هفته اردبیل ورک‌شاپ هنری با حضور هنرمندان رشته‌های مختلف به ویژه نقاشی، خوشنویسی و سایر رشته‌های طراحی برپا شده تا هنرمندان ابتکارات و نوآوری‌های خود را نشان دهند.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: در قالب این ورک‌شاپ سعی بر این است تا تولید آثار هنری در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته و زمینه ترغیب و تشویق بیشتر هنرمندان جوان فراهم آید.

سپهری افزود: حوزه هنری تلاش می‌کند تا در قالب تقویم فرهنگی، تاریخی و هنری استان بتواند برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های مشخصی را در طول سال انجام داده و به تحول‌آفرینی این بخش کمک کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تلاش مؤثری را با همراهی جامعه هنری انجام می‌دهیم تا در سطح ملی و بین‌المللی ظرفیت‌های استان اردبیل را در ابعاد مختلف بازگو کرده و حرکت‌های تحولی را در این بخش مورد اهتمام و توجهی جدی داشته باشیم.

سپهری اضافه کرد: روز اردبیل و بزرگداشت شیخ صفی‌الدین اردبیل فرصتی ارزشمند است تا ما بتوانیم در کنار معرفی مفاخر و بزرگان این دیار، بتوانیم آینده امیدبخشی را در حوزه‌های مختلف ترسیم و زمینه ایجاد تحول اساسی را در این بخش رقم بزنیم.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل بیان کرد: هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی ما در طول سال برای احیای این جایگاه مؤثر و راهگشا خواهد بود و حرکت‌های تحولی بیشتری را در طول سال در این باب شاهد خواهیم بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ