نمایشگاه توانمندی بازرگانی و تعاونی اردبیل افتتاح شد

اقتصاد ایران: اردبیل- هشتمین نمایشگاه توانمندی بازرگانی و تعاونی اردبیل گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل عصر سه‌شنبه در مراسم گشایش توانمندی بازرگانی و تعاونی در اردبیل، اظهار کرد: در این نمایشگاه تولیدکنندگانی از هشت استان کشور حضور پیدا کردند تا جدیدترین تولیدات و محصولات خود را ارائه کنند.

مسعود ایرانی تصریح کرد: در این نمایشگاه محصولات متنوع چوبی، لوازم خانگی، لوستر و صنایع برتر استان‌های شرکت‌کننده عرضه شده تا خریداران بتوانند از بین تولیدات متنوع، با کیفیت‌ترین را انتخاب کنند.

وی گفت: تولیدکنندگان هشت استان تهران، آذربایجان شرقی، غربی، اصفهان، گیلان، زنجان و اردبیل در این نمایشگاه حاضر شدند تا بتوانند به تنوع عرضه محصولات این نمایشگاه کمک کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: این نمایشگاه از امروز تا ۱۲ مردادماه دایر است و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب امکان بازدید برای علاقه‌مندان فراهم شده است.

ایرانی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۳۵ واحد تولیدی برتر و فعال کشور در این نمایشگاه حاضر شدند تا بتوانند محصولات خود را در ابعاد مختلف عرضه کنند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها را در کنار تبادل اطلاعات تولیدکنندگان استان با سایر مناطق، عرضه محصولات متنوع برای خریداران عنوان کرد و ادامه داد: در طول سال با برگزاری بیش از ۳۰ نمایشگاه متنوع سعی می‌کنیم تا فرصت خرید و همچنین تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان استان با سایر استان‌ها را فراهم کنیم تا زمینه برای رشد و تعالی این بخش فراهم آید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اضافه کرد: در کنار تولیدکنندگان صنعتی و تجاری، واحدهای تعاونی نیز که عمدتاً به صورت گروهی اقدام به تولید محصولات متنوع در بخش‌های خانگی می‌کنند، امکان حضور و رقابت را در این نمایشگاه پیدا کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ