استقرار ۲۰ دستگاه تانکر برای آبرسانی سیار به مواکب مرز مهران

اقتصاد ایران: ایلام-نماینده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در امور اربعین از استقرار ۲۰ دستگاه تانکر برای آبرسانی سیار به مواکب مرز مهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، یارمحمد نساری نماینده مدیرعامل آبفای استان در امور اربعین روز سه شنبه در حاشیه بازدید حسن بهرام نیا استاندار ایلام از زیرساخت‌های آبفای استان در مرز مهران برای اربعین امسال، اظهار کرد: هماهنگی لازم با وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا تامین و استقرار ۲۰ دستگاه تانکر برای آب رسانی سیار به موکب ها و تامین آب پایدار سرویس‌های بهداشتی در سراسر استان به عمل آمده است.

وی عنوان کرد: مقرر شده استان‌های معین اقدامات لازم را برای واگذاری این ۲۰ دستگاه به آبفای استان ایلام به عمل آورند.

نساری همچنین در ادامه گزارش خود، به اهمیت دپوی آب‌های بسته بندی به میزان لازم در سردخانه قرارگاه آبفا پرداخت و گفت: کمپرسور سردخانه قرارگاه آبفا در مرز مهران بر رساندن دمای انجماد رفع عیب شده است.

وی گفت: با ستاد عتبات عالیات برای تامین آب بسته بندی هماهنگی به عمل آمده که بهرام نیا استاندار ایلام پس از دریافت این گزارش طی تماس تلفنی با مسئول عتبات عالیات مهران دستورات لازم را ارائه نمودند.

در ادامه پیرباوه معاون آب و فاضلاب استان نیز با ارائه گزارشی از وضعیت فاضلاب در پایانه مهران گفت: نصب حدود ۵۰ انشعاب و ۴۰۰ متر شبکه جمع آوری فاضلاب میدان اربعین پایانه مرزی مهران با نظارت حوزه معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب و با لوله کاراگیت ۲۵۰ میلیمتر از محل منابع اربعین در سایت جدید مواکب در میدان اربعین در دست اجراست.

وی در ادامه گفت: در سال‌های گذشته زیر ساخت فاضلاب مسیرهای پیاده روی اربعین اجرا شده که با توجه به جابجایی محل مواکب مسیر اربعین و بمنظور حفظ سلامت زائرین عزیز حسینی، پساب حاصل از پخت و پز آشپزخانه‌های موکب‌های احداث شده در حاشیه میدان اربعین و روان آب‌های سطحی جمع آوری و به تصفیه خانه فاضلاب شهر مهران انتقال داده می‌شود.

همچنین در ادامه داوری مدیر امور آبفا شهرستان مهران گفت: تمهیدات لازم برای تامین آب پایدار شهر مهران در ایام اربعین اندیشیده شده و به همین منظور تمام تابلوهای برق ایستگاه‌های پمپاژ پایانه شهید رئیسی و چاه‌های یازده گانه تامین آب شرب شهر مهران سرویس شد.

داوری همچنین از اجرای مانور آبرسانی از خط انتقال مخزن شرب شهر به پایانه شهید سلیمانی به منظور حصول اطمینان از آبرسانی بدون مشکل خبر داد.

بهرام نیا استاندار ایلام پس از این بازدید و ارائه گزارش عملکرد آبفا استان توسط معاونین و مدیران این شرکت در موضوع اربعین، ضمن ابراز خرسندی و رضایتمندی از اقدامات و آمادگی شرکت آب و فاضلاب استان قدردانی کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ