استقرار موکب حرم مطهر بانوی کرامت در عمود ۱۰۸۰ طریق الحسین(ع)

اقتصاد ایران: قم- مدیر حرم حضرت معصومه (س) گفت: موکب آستان مقدس حرم مطهر بانوی کرامت امسال نیز در عمود ۱۰۸۰ طریق الحسین در مسیر نجف تا کربلا برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی مستقر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صفر فلاحی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موکب آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) امسال نیز در عمود ۱۰۸۰ طریق الحسین علیه‌السلام در مسیر نجف تا کربلا برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی مستقر می‌شود.

مدیر عالی حرم حضرت معصومه (س) با تاکید بر اینکه برنامه‌ها و فعالیت‌های حرم از دهم تا پایان صفر با قوت بیشتری دنبال خواهد شد، ابراز کرد: خیمه‌های فرهنگی برای خدمت رسانی به زائران در شبستان‌های حرم مطهر خدمت رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: اسکان، تغذیه و مسائل مربوط به درمان از جمله خدماتی است که در ایام اربعین حسینی به زائران خارجی ارائه خواهد شد و در این راستا در ضلع غربی حرم بانوی کرامت صحن جواد الائمه فضایی برای استراحت و ارائه خدمات به زائران تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام فلاح گفت: نیروهای مجموعه‌هایی نظیر نیروهای انتظامی، امنیتی، هلال احمر، بهزیستی و معاونت زائران استانداری در ایام اربعین حسینی در حرم مطهر مستقر خواهند شد تا اگر زائران در حوزه کارهای خود مانند گذرنامه مشکلی داشتند، بتوانند از خدمات آنان استفاده کنند.

مدیر حرم حضرت معصومه (س) اذعان کرد: استان قم همواره حلقه وصل ۱۷ استان بوده، بنابراین باید با همدلی، همکاری بین مجموعه‌ها و یک نقشه منسجم به زائران خدمت رسانی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خدمات آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) در ایام اربعین حسینی به صورت شبانه روزی و با حضور خادمان و محبان اهل بیت (ع) انجام خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ