۱۴۵موکب استان بوشهر برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین فعال شدند

اقتصاد ایران: بوشهر- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تاکنون ۱۴۵ موکب استان بوشهر برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین تأیید و فعال شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات بعد از ظهر سه شنبه در نشست ستاد اربعین استان بوشهر با بیان اینکه ستاد اربعین با حضور همه مسئولان کمیته‌ها و مدیران مربوطه تشکیل جلسه داده و ۳۳ مصوبه داشته است، اظهار داشت: تأمین مواد غذایی با مشارکت مردم در دستور کار قرار گرفته است و تاکنون ۲۰۰ تن برنج، ۵۰ تن شکر، ۲۰۰ تن آرد، ۸۰ تن گوشت قرمز و ۹۰ تن گوشت مرغ تأمین شده است.

وی تعداد موکب‌های تأیید شده استان بوشهر برای ارائه خدمت به زائرین اربعین حسینی را ۱۴۵ موکب اعلام و بیان کرد: از این تعداد، هفت موکب در مرز شلمچه، ۶۵ موکب در ورودی‌های استان بوشهر تا قبل از مرز شلمچه و ۷۳ موکب در کشور عراق مستقر می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: از مجموعه ۷۳ موکب در کشور عراق ۷ موکب در شهر نجف، ۲۴ موکب در مسیر نجف به کربلا و ۴۲ موکب در شهر کربلا مستقر می‌شود.

پورات محور بودن بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر برای کمک در عرصه خدمات دارویی، درمانی، اعزام اورژانس و آمبولانس و دیگر تجهیزات با همکاری هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دستگاه‌های مرتبط استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد.

وی از تأمین سردخانه یخچالی، ژنراتور برق، کانتینر با مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر خبر داد و گفت: برای برقراری پرواز بوشهر به نجف و بالعکس پیگیری‌های لازم انجام شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر همکاری صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه ویژه پارس جنوبی در تأمین اتوبوس و کمک‌های دیگر به زائرین و موکب‌های اربعین حسینی را مورد تأکید قرار داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ