جرایم استان قم در دهه اول محرم ۲۴ درصد کاهش یافته است

اقتصاد ایران: قم- فرمانده انتظامی استان قم گفت: جرایم صورت گرفته در دهه اول محرم امسال ۲۴ درصد کاهش یافته و جرایمی نظیر سرقت به عنف، شرارت و نزاع‌ و درگیری کاهش چشمگیری داشته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا میرحیدری ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نیروی انتظامی از اوایل تیرماه فعالیت‌های خود را در زمینه امنیت، تسهیل ورود و خروج زائران حسینی از کشور و صدور گذرنامه‌ها آغاز کرده است.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه گیت مرزها در زمینه امنیت و ورود و خروج زائران حسینی از کشور ۲۰۰ درصد افزایش پیدا کردند، ابراز کرد: باتوجه به افزایش مراجعات از شهروندانی که قصد مشرف شدن به عتبات را دارند انتظار می‌رود تا برنامه‌ها و ملزومات خروج از کشور را به روزهای پایانی موکول نکنند.

سردار میرحیدری تصریح کرد: به زائرانی که قصد خروج کشور در ایام اربعین را دارند، توصیه می‌کنیم تا نسبت به شرایط و ضوابط خروج از کشور، حفظ اموال و اشیا قیمتی همراه و منازلشان اهتمام داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان و زائران اربعین حسینی در صورت مشاهده افراد سودجو و مشکوک حتماً به مقامات امنیتی و نیروی انتظامی اطلاع دهند، افزود: زائران می‌توانند خدمات مربوط به خروج از کشور را از طریق نرم افزار یا سامانه پلیس دنبال کنند.

فرمانده انتظامی استان قم یادآور شد: زائران اربعین حسینی نسبت به درج مهر ورود و خروج از کشور در گذرنامه توسط متصدیان مربوطه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

سردار میرحیدری خاطرنشان کرد: جرائم صورت گرفته در دهه اول محرم ۲۴ درصد کاهش یافته و جرائمی نظیر سرقت به عنف، شرارت و نزاع و درگیری کاهش چشمگیری داشته‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ