۲۳ سری جهیزیه به نوعروسان بهشهری اهدا شد

اقتصاد ایران: بهشهر- افتتاحیه پروژه های تسهیلات اشتغال خانگی زنان سرپرست خانوار غیر تحت حمایت و اهدای ۲۳ سری جهیزیه به نوعروسان بهشهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران عصر سه شنبه درمراسم افتتاحیه پروژه‌های تسهیلات اشتغال خانگی زنان سرپرست خانوار غیر تحت حمایت و اهدای ۲۳ سری جهیزیه به نوعروسان در شهرستان بهشهر که با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام جمعه بهشهر حجت الاسلام جباری اظهار داشت: از این پس باید در رزمایش‌های جهیزیه در استان از عنوان "جشن تشکیل خانواده" نام ببریم.

وی با اشاره به سند ۲۰۳۰ و ایراداتی که به کشورهای عضو آن در استفاده از کلمه مادر گرفته شد گفت: ما باید در استفاده از واژهای مقدس که تولید قدرت می‌کند اصرار داشته باشیم که مسئله خانواده مهمترین آن است.

معافی گفت: ۲۰۰ طرح در استان با هزینه‌ای بالغ بر ۸ میلیارد تومان اعتباربه صورت بلاعوض با همکاری مراکز نیکوکاری به سرپرستان خانوار غیر مددجو اهدا شد.

وی به مسئله توانمند سازی با توجه به فرموده مقام معظم رهبری برای ایران قوی که باید با ایرانی قوی شکل بگیرد اشاره کرد و گفت: کار کمیته امداد این است آدم‌های ضعیف وارد و با ایجاد شغل و کسب وکار قوی شوند و از امداد خارج گردند.

این مسؤول دو شاخصه ایران قوی را که یکی خانواده ودیگری مهارت است برشمرد و گفت: ایرانی باید ماهر باش و مدرک بدون مهارت فایده‌ای ندارد.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با اشاره به ۵ مرحله ایران قوی گفت: اول مهارت است، همه ملت باید ماهر باشند، بعد از آن به واسطه مهارت کسب و کار ایجاد می‌شود، و سپس درآمد شکل خواهد گرفت واز درآمد برای معیشت و ازدواج بهره می‌بریم تا در پایان خانواده شکل بگیرد.

وی بابیان اینکه دشمن به دنبال زدن خانواده و از بین بردن اعتماد به نفس جوانان جامعه است گفت: پیشرفت‌های جوانان ما در دنیا بسیار زیاد و چشمگیر است

. معافی به برگزاری اولین جشن توانمند سازی در استان که بهشهر پیشگام دیگر شهرستان‌ها بوده گفت: همه تلاش‌ها برای ایجاد خانواده و افزایش جمعیت و فرزند آوری است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ