تحقق شعار سال نیازمند اصلاح فرآیندها در زنجیره تولید است

اقتصاد ایران: سنندج_ بازرس کل کردستان گفت: تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید در بخش کشاورزی نیازمند پیش قدم شدن مدیران و اصلاح فرآیندها در زنجیره تولید است.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی هواسی عصر سه شنبه با حضور در سازمان جهاد کشاورزی که در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دستورات رئیس قوه قضائیه و ریاست عالی سازمان مبنی بر حضور مسؤولان بین مردم و استماع بدون واسطه و وثیق مشکلات آنها، انجام شد، با تأکید بر حضور و ارتباط مستمر و تنگاتنگ مدیران دستگاه‌های اجرایی با مردم، توصیه به تقویت ارتباطات با ارباب رجوع را از وظایف مسؤولان بیان کرد.

وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی یک روز در هفته را برای پاسخگویی به مردم در نظر گرفته و جوابگوی سوالات آنها باشند
هواسی موضوع رعایت الگوی کشت را یکی از اهداف مورد بحث دانست که با توجه به مدیریت درست در حوزه منابع آبی و کشت محصولات اقتصاد محور می‌تواند باعث رشد کشاورزی و صادرات آن شود.

وی موضوع کاداستر و موضوع فرهنگ ایجاد خانه باغ و تغییر کاربری اراضی را از موضوعات مهمی دانست که می‌تواند تهدیدی جدی برای بخش کشاورزی بخصوص امنیت غذایی و مسائل زیست محیطی باشد.

وی در ادامه با اشاره به موانع طرح‌های تولیدی، مشکلات حوزه اراضی، نظارت بر خرید تضمینی گندم را نیز نیازمند رسیدگی ویژه دانست و افزود: هنر یک مدیر خوب ارائه راهکار برای حل مشکلات مردم است و از مدیران خواست تا با نگاه مثبت مشکلات را بررسی و از ظرفیت‌های قانون برای حل مشکلات مردم اقدام نمایند.

هواسی دلالان بخش کشاورزی را یکی از مشکلات این بخش خواند که باید برای کوتاه کردن دست آنان فرآیندهای تولید اصلاح شود.

بازرس کل کردستان اضافه کرد: تحقق جهش تولید نیازمند مشارکت مردم است و مشارکت مردم در گرو اراده مدیران برای حل مشکلات و پیش قدم شدن در تسهیل کارهاست.

در این جلسه بازرس کل استان، معاون نظارت و بازرسی و همکاران گروه تولیدی بازرسی کردستان به مدت ۴ ساعت به درخواست‌ها و مشکلات بیش از ۴۰ نفر از مراجعان رسیدگی کردند که مشکل اکثر آنها با حضور مدیران جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه رسیدگی و با صدور دستورات لازم فی المجلس حل شد.

در پایان هواسی از زحمات و تلاش‌های همکاران سازمان جهاد کشاورزی و اهتمام هرچه بیشتر در راستای خدمت رسانی بهتر و رسیدگی به درخواست‌های مردم تقدیر و تشکر کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ