آخرین وضعیت جمشید هاشم‌پور در بیمارستان

اقتصاد ایران: مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در بیمارستان محل بستری جمشید هاشم پور پیگیر وضعیت درمانی این بازیگر پیشکسوت شد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سیدمجید پوراحمدی با حضور در بیمارستان محل بستری جمشید هاشم‌پور ضمن ابلاغ سلام محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیگیر آخرین وضعیت درمانی این هنرمند شد.

در این دیدار پزشک معالج هاشم‌پور توضیحاتی از آخرین وضعیت درمانی این هنرمند نامدار سینما و تلویزیون ارائه کرد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت جمشید هاشم‌پور در بیمارستان به خبرنگار تسنیم گفت: چند روزی است در بیمارستان هستند و روزهای اول وضعیت‌شان وخیم بود و امروز که عیادت‌شان رفتم و با پزشک‌شان صحبت کردم خدا را شکر وضعیت‌شان رو به بهبود است.

وی افزود: در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری بودند و به بخش منتقل شدند. حال‌شان خوب است و با ایشان صحبت کردم. پزشک‌شان هم خیلی امیدوار است چند مورد درمانی دارند خوب پیش برود چند روز آینده بتوانند ایشان را مرخص کنند.

پوراحمدی همچنین ضمن آرزوی سلامتی عاجل برای این هنرمند محبوب گفت: رویکرد صندوق اعتباری هنر، تکریم پیشکسوتان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر و حمایت مادی و معنوی و رسیدگی به نیازهای ضروری جامعه تحت پوشش است.

وی در ادامه اظهار کرد: امیدوارم با بهبود آقای هاشم‌پور شاهد حضور و ایفای نقش این استاد فرهیخته در سینما و تلویزیون باشیم و ما نیز در صندوق اعتباری هنر از هیچ کمک و مساعدتی در روند درمانی ایشان دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ