معلمان به عنوان قهرمان باید به نسل جوان معرفی شوند

اقتصاد ایران: مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: معلمان الگوهای جامعه هستند و باید به عنوان قهرمان به نسل جوان معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر شوشتری ظهر سه شنبه در نشست «سرمشق» با موضوع رونمایی از دستاوردهای فرهنگی، علمی و اجتماعی آموزش و پرورش خراسان رضوی در دولت سیزدهم اظهار کرد: سرمشق نامی است که با نکته برداری از بیانات مقام معظم رهبری به دست آمده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب از شهید جمهور آیت‌الله رئیسی به‌عنوان سرمشقی برای رؤسای دیگر جمهور یاد کردند.

وی افزود: ما می‌دانیم که معلمان الگوهای جامعه هستند و به نقل از مقام معظم رهبری باید به عنوان قهرمان به نسل جدید معرفی شوند تا نسل جوان‌تر بتواند به درستی از معلمان خود الگو برداری کند.

شوشتری ادامه داد: ما در ابتدای دولت سیزدهم برای آموزش روان خوانی قرآن به معلمان اقدام کردیم که در پایان این طرح بیش از سه هزار و ۵۰۰ آموزگار این مهارت را کسب کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: همچنین ۱۰۰ مدرسه تحولی را به عنوان نمونه در استان دایر کردیم تا آغاز راهی برای فعالیت مدارس تحولی باشد.

وی گفت: افزایش ۱۰۰ درصدی در کسب رتبه‌های کشوری جشنواره خوارزمی از ۳۷ رتبه به ۷۶ رتبه برگزیده، از دیگر افتخارات مجموعه بوده است؛ همچنین در کنکور ۱۴۰۲ افزایش ۴۷ درصدی در قبولی رشته پزشکی در مناطق محروم استان داشتیم.

شوشتری گفت: همکاران پرورشی ما نیز توانستند برای اولین بار در طرح «میدان ۱۴ صفر ۳» با هدف جهاد تبیین، شبکه سازی قدرتمندی میان ۲۰ هزار دانش آموز داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ