دو ملی پوش دیگر کنار رفتند/ امید ورزش ایران به روزهای پایانی

اقتصاد ایران: حذف دو نماینده ایران در شنا و تیراندازی و عملکرد ناموفق دختر قایقران در صعود به نیمه نهایی، نتیجه عملکرد کاروان ورزش ایران در چهارمین روز سی و سومین دوره بازی‌های المپیک بود.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، قایقرانی، شنا و تیراندازی تنها رشته‌هایی بودند که نمایندگان ایران امروز (سه شنبه ۹ مرداد) و در چارچوب چهارمین روز سی و سومین دوره بازی‌های المپیک در آنها با حریفان شأن به رقابت پرداختند.

نتیجه رقابت سه نماینده ایران در این روز از مسابقات حذف سامیار عبدلی و محمد بیرانوند از رقابت‌های شنا و تیراندازی بود ضمن اینکه در قایقرانی هم فاطمه مجلل از صعود به نیمه نهایی بازماند.

عملکرد نمایندگان ایران در روز چهارم سی و سومین دوره بازی‌های المپیک به این شرح است:

مجللِ ۲۱ ساله به نیمه نهایی نرسید

رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی روئینگ تک نفره سنگین وزن در حالی برگزار شد که فاطمه مجلل تنها نماینده ایران در آن به حساب می‌آمد. مجلل در این مرحله و در رقابت با نمایندگانی آمریکا، استرالیا، برزیل، پرو و بلغارستان در جایگاه ششم ایستاد و نتوانست به مرحله نیمه نهایی راه یابد. بدین ترتیب مجلل باید روز چهارشنبه برای تعیین رتبه‌های سیزدهم تا بیست و چهارم در نیمه نهایی فینال C و فینال D با حریفانش رقابت داشته باشد.

عملکرد کاروان ایران در روز چهارم المپیک/ حذف و ناکامی جوان‌ها

پایان کار زودهنگام سامیار عبدلی

سامیار عبدلی تنها نماینده شنای ایران در المپیک پاریس بود که امروز در ماده ۱۰۰ کرال سینه به آب زد. وی در گروه پنجم مسابقات و در میان شناگرانی از دومنیکن، ارمنستان، لبنان، باربادوس، باهاماس، تایلند و هنگ‌کنگ با ثبت رکورد ۵۰.۶۳ چهارم شد. عبدلی که از طریق سهمیه سولیداریتی فدراسیون جهانی عازم پاریس شده، در میان ۷۹ شرکت کننده در این بخش از مسابقات چهل و هشتم شد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

عملکرد کاروان ایران در روز چهارم المپیک/ حذف و ناکامی جوان‌ها

حذف جوان‌ترین ورزشکار کاروان ایران

در ادامه رقابت‌های تیراندازی، محمد بیرانوند تیرانداز اهداف پرواز ایران امروز در پایان ۵ راند مرحله مقدماتی ماده تراپ با ۱۱۷ امتیاز در رده بیست و چهارم قرار گرفت. او که در روز نخست این مرحله با ۷۰ امتیاز در رده بیست و یکم ایستاد، با مجموع عملکردش از دور رقابت‌ها کنار رفت. بیرانوند با ۱۵ سال سن جوان‌ترین ورزشکار کاروان ایران و جوان‌ترین تیرانداز حاضر در بازی‌های المپیک به حساب می‌آید.

عملکرد کاروان ایران در روز چهارم المپیک/ حذف و ناکامی جوان‌ها

آبروداری دو ورزشکار

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بیرانوند و سامیار عبدلی در حالی در روز چهارم المپیک حذف شدند که کاروان ورزش ایران طی سه گذشته هم شاهد حذف و ناکامی نمایندگان خود بود طوریکه نیما عالمیان و ندا شهسواری با شکست در اولین دیدارهای خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند. فاطمه امیری و شرمینه چهل امیرانی در تیراندازی از جدول مسابقات این رشته کنار رفتند.

در شمشیربازی هم علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی در دیدارهای انفرادی حذف شدند. همچنین مهسا جاور و زینب نوروزی در قایق دو نفره روئینگ زنان نتوانستند به نیمه نهایی برسند.

در واقع نوشاد عالمیان که با یک برد به جمع ۱۶ پینگ پنگ باز برتر رسید و مهدی الفتی که راهی فینال ژیمناستیک شد، موفق ترین ورزشکاران ایران تا پایان روز چهارم بوده اند و به نوعی برای کاروان ایران تا به امروز آبروداری کرده اند.

سی و سومین دوره بازی‌های المپیک تا ۲۱ مرداد در پاریس ادامه دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ