غیبت کادرفنی تیم ملی ایران در تمرینات پیش فصل لیگ برتر

اقتصاد ایران: تمرینات پیش فصل لیگ برتر بدون توجه مربیان تیم ملی ایران در آستانه شروع دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از ۲۵ مردادماه سال جاری در حالی آغاز می‌شود که به دلیل شروع دور سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ تنها سه بازی ابتدایی برنامه ریزی شده است.

پس از برگزاری بازی‌های هفته سوم لیگ برتر اردوی تیم ملی ایران برای برگزاری بازی با قرقیزستان و امارات در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ آغاز خواهد شد تا امیر قلعه نویی لیست جدید خود را برای شروع این رقابت‌ها در نظر داشته باشد.

بدون شک کادر فنی تیم ملی ایران در سه هفته ابتدایی لیگ برتر فرصت کافی برای بررسی عملکرد بازیکنانی که تمرینات پیش فصل سختی را پشت سر گذاشته‌اند، ندارند. بازیکنانی که به دلیل پشت سر گذاشتن دوران بدنسازی چندان نمی‌توانند در شرایط ایده آل باشند. از این رو شاید بهتر بود قلعه نویی و دستیارانش ارتباط مستمر خود با مربیان تیم‌های باشگاهی را حفظ کرده و تمرینات پیش فصل تیم‌های لیگ برتری را از نزدیک مشاهده می‌کردند تا انتخاب‌های بهتری برای لیست بازیکنان خود جهت دو بازی شهریورماه داشته باشند.

غیبت کادرفنی تیم ملی ایران در تمرینات پیش فصل لیگ برتر

با این حال قلعه نویی و مربیان تیم ملی ایران تا کنون هیچ حضوری در اردوهای باشگاهی نداشته اند تا غایبان بزرگ تمرین مربیانی نظیر خوان کارلوس گاریدو، دراگان اسکوچیچ، یحیی گل محمدی، جواد نکونام و ژوزه مورایس باشند.

اقدامی که پیش از حضور قلعه نویی توسط مربیان تیم ملی بزرگسالان ایران برای هماهنگی بیشتر با باشگاه‌ها صورت می‌گرفت اما فعلا خبری از این موضوع نیست.

تیم ملی ایران ۱۵ و ۲۰ شهریورماه مقابل قرقیزستان و امارات در گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ بازی می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ