همایش مدافعان حقوق بشر انقلاب اسلامی در زنجان برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: زنجان-مسوول بسیج حقوقدانان استان زنجان از برگزاری همایش مدافعان حقوق بشر انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی باقری با بیان اینکه قشر بسیج حقوقدانان مجموعه‌ای کارآمد متشکل از حقوقدانان نخبه و بسیجی است، اظهار کرد: این قشر برای کمک و مطالبه حقوق عامه مردم تشکیل شده و خدمات رسانی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ۷ الی ۱۴ مردادماه به نام روز قشر بسیج حقوقدانان نامگذاری شده است، تصریح کرد: به همین مناسبت بسیج حقوقدانان استان زنجان نیز برنامه‌های متنوعی برگزار می‌کند.

مسؤول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به روز شمار این هفته افزود: ترویج فرهنگ قانون مداری و ارتقا دانش حقوقی در جامعه، خدمت رسانی جهادی، جهاد علمی و حقوقی، میثاق با حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر، عدالت خواهی و مبارزه با فساد، مطالبه گری و صیانت از حقوق عامه و روز حقوق بشر و کرامت انسانی عناوین این روزهاست.

باقری با اشاره به برنامه‌های این هفته ادامه داد: اجرای طرح خدمت رسانی جهادی وسه شنبه‌های حقوقی، اعلام آمادگی انجمن‌های تخصصی مسئله محور بسیج حقوقدانان برای همکاری با دادگستری و دستگاه‌های اجرایی مطابق طرح حقوقی یاران، دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدای حقوقدان نمونه‌ای از این برنامه هاست.

وی ادامه داد: سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، پیگیری مطالبات حقوقی انقلاب اسلامی در صیانت از حقوق عامه از مراجع ذیربط، برگزاری همایش مدافعان حقوق بشر انقلاب اسلامی و تجلیل از حقوق یاران اسوه بسیجی همزمان با سراسر کشور از دیگر برنامه‌های بسیج حقوقدانان زنجان در این هفته است.

باقری در پایان با بیان اینکه سازمان بسیج حقوقدانان در طول سال برای عموم مردم و نیزقشر حقوقدان اقدام به ارائه خدمات می‌کند، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با ارائه خدمات حقوقی گامی هرچندکوچک در راستای حل مسائل و مشکلات حقوقی مردم برداریم. ل

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ