ساخت ۲ واحد مسکونی توسط گروه جهادی شهید احدی دانشگاه ملایر

اقتصاد ایران: همدان-مسئول بسیج دانشجویی و مسئول گروه جهادی شهید احدی دانشگاه ملایر از ساخت دو واحد مسکونی در روستاهای محروم طی دو سال توسط گروه جهادی خبر داد.

حسین نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه گروه جهادی شهید احدی ملایر یکی از گروه‌های جهادی دانشجویی فعال در شهرستان ملایر است اظهار کرد: این گروه جهادی زیر نظر بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه این گروه جهادی متشکل از دانشجویان دختر و پسر با فعالیت‌های جهادی بوده افزود: فعالیت‌های مختلف از جمله برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی و همکاری با برنامه‌های دانشگاه در حوزه مختلف در طول سال توسط این گروه جهادی انجام می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه این گروه جهادی از تابستان سال گذشته در حوزه عمرانی شروع ساخت دو واحد مسکونی را شروع کرده که از صفر تا صد کار انجام شده است افزود: این دو واحد مسکونی در روستاهای تله جرد و اولیا بوده که یک واحد مسکونی ساخته و تحویل داده شده و یک واحد دیگر نیز تا پایان تابستان تحویل داده می‌شود.

وی تصریح کرد: هزینه ساخت این واحدها از سوی خیرین و بنیاد مسکن تأمین شده است و برای دو خانواده نیازمند بوده است.

نوروزی همچنین به دیگر فعالیت‌های این گروه جهادی اشاره کرد و گفت: این گروه جهادی امسال نیز مانند سال گذشته در حوزه فرهنگی، عمرانی و آموزشی و علمی فعال است و امسال حدود ۳۰۰ نفر از خواهران و برادران در دوره‌های سه، پنج و ده روزه در این اردوی جهادی فعالیت دارند.

وی ترمیم و حل مشکلات چند مدرسه در روستاهای ملایر شامل روستاهای تله جرد، دره میانه،، مهدویه، اولیا و طائمه شامل تعمیرات، گچ بری، رنگ آمیزی، راهرو، آسفالت و… را از اقدامات این گروه جهادی در مدارس روستاهای ذکر شده دانست.

مسئول گروه جهادی شهید احدی ملایر با بیان اینکه در این گروه جهادی فعالیت‌هایی فرهنگی و آموزشی مانند برگزاری دوره‌های آموزشی، درسی، کلاس‌های هنری، مشاوره و… نیز برای بانوان و کودکان و نوجوانان در روستاها برگزار شده افزود: امسال نیز این کلاس‌ها توسط این گروه جهادی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در برخی روستاها نیز با همکاری مبلغین در راستای فعالیت‌های جهادی فعالیت‌های تبلیغی توسط مبلغین انجام می‌شود.

نوروزی اضافه کرد: این گروه جهادی در بحث انتخابات نیز فعالیت‌های خوبی داشته که این فعالیت‌ها در راستای جذب مشارکت و حضور حداکثری و همچنین برگزاری مناظرات بوده است.

وی گفت: گروه جهادی شهید احدی از تابستان سال گذشته در حوزه عمرانی شروع ساخت دو واحد مسکونی را شروع کرده که از صفر تا صد کار توسط گروه انجام شده این دو واحد مسکونی در روستاهای تله جرد و اولیا بوده که یک واحد مسکونی ساخته و تحویل داده شده و یک واحد دیگر نیز تا پایان تابستان تحویل داده می‌شود.

ساخت ۲ واحد مسکونی توسط گروه جهادی شهید احدی دانشگاه ملایر

ساخت ۲ واحد مسکونی توسط گروه جهادی شهید احدی دانشگاه ملایر

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ