ارتقای جایگاه کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش است

اقتصاد ایران: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تمامی فرماندهان، مسئولان و معاونت‌های نیروی زمینی ارتش در تلاش هستند تا ضمن تسهیل فرایندها، گامی در جهت ساخت آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی بردارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه افتتاح و بهره‌برداری از فاز اول پروژه نوسازی، بهسازی و بهینه‌سازی اماکن و تجهیزات آسایشگاهی، رفاهی، فرهنگی و ورزشی مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نیروی زمینی ارتش، اظهار داشت: از جمله اوامر و تدابیر مورد تأکید فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، توجه به امورات سربازان و تسهیل فرایند سربازی در راستای اعتلای جایگاه این عزیزان نخبه و پیشبرد امور کشور در زمینه‌های علمی و نخبگانی است.

امیر حیدری ادامه داد: نیروی زمینی ارتش تلاش کرده تا ضمن تحقق فرمایشات مطاع فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، به نوسازی، بهسازی و بهینه‌سازی اماکن و تجهیزات آسایشگاهی، رفاهی، فرهنگی و ورزشی مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نزاجا بپردازد تا سربازان کشور، با کمترین دغدغه خاطر و با فراغ بال به انجام امور خدمتی بپردازند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به نتایج مثبت بهسازی و بهینه‌سازی اماکن و تجهیزات این مرکز آموزشی، تصریح کرد: تبلور شادمانی، بروز حس نشاط و تکریم حرمت و عزت نفس سربازان، از جمله مواردی هستند که در پی توجه به امورات کارکنان وظیفه، به‌ویژه توجه به بازسازی، بهسازی و نوسازی اماکن قدیمی و تجهیزات یگان‌های خدمتی حاصل می‌شوند.

وی با بیان اینکه این نیرو با تمام توان در جهت ارتقای جایگاه کارکنان خود اعم از وظیفه و پایور تلاش می‌کند، تأکید کرد: تمامی تلاش سلسله‌مراتب نیروی زمینی، از ستاد این نیرو گرفته تا یگان‌هایی که در اقصی‌نقاط کشور قرار دارند، این است که علاوه بر پیگیری و ممارست در بهبود وضعیت خدمتی و گذران امور اداری و اجرایی آنان، در راستای بهبود وضعیت اسکان نیروها هم در آسایشگاه‌های مراکز آموزشی و یگان‌های نیروی زمینی و هم در خانه‌های سازمانی و شخصی بکوشند.

امیر حیدری در پایان خاطرنشان کرد: تمامی فرماندهان، مسئولان و معاونت‌های نیروی زمینی ارتش به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند تا ضمن تسهیل فرایندها، گامی در جهت ساخت آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی بردارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ