۵۰ واحد تاسیسات گردشگری بین راهی مرکزی آماده خدمت‌رسانی به زائران

اقتصاد ایران: اراک-مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: بیش از ۵۰ واحد تاسیسات گردشگری بین راهی و ۴۵۰ چشمه سرویس بهداشتی فعال در این استان، آماده خدمت رسانی به مردم است.

به‌گزارش خبرگزاری مهر، محمود مرادی در نشست برخط ستاد خدمات سفر با موضوع زائران حسینی اظهار کرد: استان مرکزی از شرایط بسیار مناسبی برای استقبال از زائران اربعین حسینی برخوردار است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام اربعین و تردد میلیونی زائران در استان برای رفاه حال زائران و گردشگران در مسیرهای محل تردد زوار اربعین در راستای ارائه خدمات شایسته به زوار حسینی، نظارت مستمر بر کیفیت و نرخ تأسیسات گردشگری از جمله مراکز اقامتی، واحدهای پذیرایی بین‌راهی و مسافرتی استان تشدید شده است.

مرادی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ واحد تأسیسات گردشگری بین راهی و ۴۵۰ چشمه سرویس بهداشتی فعال در واحدهای تأسیسات گردشگری و بین‌راهی در این استان، آماده خدمت رسانی به زوار اربعین، است، عنوان کرد: امید است با بهره کارگیری از تمام ظرفیت‌ها بتوانیم سفری ایمن و آسوده برای زائران اربعین فراهم کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در خصوص وضعیت مراکز اقامتی و اسکان زائران در این مراکز گفت: اکنون استان مرکزی دارای ۱۷ هتل و یک هتل آپارتمان، ۵ مهمانپذیر، ۳۰ اقامتگاه بوم‌گردی و ۵۲ خانه مسافر و مجتمع آب درمانی داریم که ظرفیت‌پذیر بیش از ۳۲۸۶ هزار نفر را دارند که بازدیدهای نظارتی درحال انجام است و تمام واحدهای اقامتی و پذیرایی ما آمادگی پذیرش مسافران را دارند.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر تأسیسات گردشگری سرویس‌های بهداشتی به صورت روزانه و مستمر تا پایان اربعین انجام می‌شود تاکید کرد: در تلاش هستیم به سهم خود در ایام اربعین خدمات و شرایط مناسبی را برای تردد زوار عتبات عالیات فراهم کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ