نحوه ارائه ارز دولتی به زائران اربعین حسینی در مرز باشماق

اقتصاد ایران: سنندج_تا سوم شهریور ماه کردستان در مناطق شهری، روستایی و مرز باشماق آماده ارائه ارز دولتی دینار به زائران اربعین حسینی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین واحدی مدیر شعب پست بانک کردستان ظهر سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در سنندج با اشاره به اینکه شعار امسال پست بانک موکبی به وسعت ایران اسلامی است، اظهار کرد: برای دومین سال متوالی به طور حضوری و غیرحضوری عملیات ارز دولتی با نرخ دینار در پست بانک انجام می‌شود.

وی افزود: در ۱۰ شعبه شهری و مراکز بانکی روستایی شامل روستاهای خسروآباد، پیرتاج، توپ‌اغاج در شهرستان بیجار و روستاهای مالوجه و دیوزند در قروه، سه راه حزب الله و مرکز بانکی باشماق در شهرستان مریوان ارز دولتی در اختیار زائران قرار می‌دهند.

مدیر شعب پست بانک کردستان سقف دریافت ارز برای هر یک نفر از زائران اربعین را ۲۰۰ هزار دینار خواند و بیان کرد: پیش شرط دریافت این میزان ارز ثبت نام در سامانه سماح است.

واحدی با اشاره به اینکه این طرح از هشتم مرداد سال جاری آغاز شده و تا سوم شهریور ماه ادامه دارد، گفت: برای نخستین بار سال گذشته پست بانک استان ۹۵ درصد سهمیه ارزی را تأمین و به ۱۰ هزار نفر ارز پرداخت کرد.

وی یادآور شد: در این ایام به دلیل عدم آگاهی برخی از زائران از دلال‌ها با قیمت بالاتر ارز را تأمین می‌کنند که در سال گذشته مواردی از عرضه ارز تقلبی توسط سوداگران اتفاق افتاد که موجب مشکلاتی برای زائران ایرانی شد.

مدیر شعب پست بانک کردستان خاطر نشان کرد: پست بانک در راستای ارائه خدمت به زائران و قطع دست دلالان و عرضه کنندگان ارز تقلبی در سطح شهر و روستاها و مرز باشماق اقدام به عرضه دینار می‌کند.

۱۴۶ مرکز پست بانک روستایی و ۱۰ شعبه ناظر شهری در کردستان فعال است که ۸۰ درصد جمعیت روستاهای استان را تحت پوشش قرار داده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ