آمادگی ۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین بوشهر

اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی (ع) در استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح جابه‌جایی زائرین اربعین در استان از ۱۶ مرداد آغاز خواهد شد و به مدت یک ماه ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر افزود: توصیه ما به علاقمندان این است که زیارت خود را در روزهای ابتدایی در نظر بگیرند تا دچار ترافیک و ازدحام روزهای نزدیک به اربعین نشوند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب به زائران، نسبت به تکمیل خط کشی، ایمن‌سازی محورها، آمادگی راهدارخانه‌ها اقدام و نظارت بر مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی افزایش یافته است.

اخترشناس در خصوص نرخ کرایه جابجایی زائران از بوشهر به مرز شلمچه (به صورت یکسر خالی) خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین، بلیط اتوبوس‌های کلاسیک (۴۴ نفر) از بوشهر به شلمچه ۴۸۸ هزار تومان و اتوبوس‌های وی آی پی (۲۵ نفر) ۸۲۰ هزار تومان تعیین شده که این نرخ با توجه به فاصله شهرستان‌های استان به مرز شلمچه متغیر است، طوری که در دیلم کاهشی و در شهرستان‌های جنوبی استان افزایشی می‌باشد.

وی یادآور شد: از امروز پیش‌فروش بلیط اتوبوس‌های اربعین به صورت حضوری و اینترنتی انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: سال گذشته ۳۴ هزار زائر اربعین حسینی (ع) استان بوشهر در قالب بیش از هزار و ۳۰۰ سرویس از بوشهر به مرز شلمچه و بالعکس جابجا شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ