تمام قابلیت‌های Apple Intelligence که در نسخه بتای iOS 18.1 در دسترس نیست

اقتصاد ایران: آپدیت iOS 18.1 ویژگی‌های جدیدی ارائه می‌دهد اما برخی از قابلیت‌های آن همچنان دردسترس نیستند.

اپل در نسخه‌های آزمایشی توسعه‌دهندگان iOS 18.1 ،iPadOS 18.1 و macOS Sequoia 15.1، اولین نگاه به قابلیت هوش مصنوعی خود با Apple Intelligence را ارائه کرد. به‌گزارش مک‌رومرز، درحالی‌که این نسخه‌ها شامل برخی ویژگی‌های کاربردی مانند Writing Tools می‌شوند، اما برخی دیگر از قابلیت‌های Apple Intelligence هنوز دردسترس نیستند.

در این مقاله به تمام ویژگی‌هایی می‌پردازیم که هنوز به نسخه‌های آزمایشی iOS اضافه نشده‌اند و اپل قصد دارد آن‌ها را در آینده معرفی کند.

کدام ویژگی‌های Apple Intelligence در نسخه‌های آزمایشی وجود ندارند؟

Image Playground: هم اپلیکیشن مستقل و هم قابلیت‌هایی که در اپلیکیشن‌هایی مانند Notes و Messages تعبیه شده‌اند، در نسخه بتای فعلی وجود ندارند.

Genmoji: این ویژگی بر پایه‌ی Image Playground ساخته شده است و در دسترس قرار ندارد.

Image Wand: قابلیتی که بر اساس متن نوشته‌شده، تصاویر مرتبط را به یادداشت‌های شما اضافه می‌کند. این قابلیت نیز به Image Playground وابسته است.

Priority Notifications: اعلان‌های اولویت‌دار در بالای لیست اعلان‌ها نمایش می‌یابند تا بتوانید به مهم‌ترین آن‌ها زودتر دسترسی پیدا کنید. این قابلیت همچنین خلاصه‌ای از اعلان‌های ورودی ارائه می‌دهد تا بتوانید به‌سرعت آن‌ها را مرتب کنید.

Mail: دسته‌های ایمیل که پیام‌های ورودی شما را براساس موضوعات مختلف سازماندهی می‌کنند، هنوز در دسترس نیستند.

Photos: درحالی‌که قابلیت Memory Maker در بخش Photos فعال است، ابزار Clean Up که با یک ضربه اشیای ناخواسته را از تصاویر حذف می‌کند، هنوز در دسترس قرار ندارد.

Siri: قابلیت‌هایی مانند آگاهی از محتویات صفحه‌نمایش، درک موقعیت کاربر و توانایی انجام اقدامات بیشتر در داخل و بین اپلیکیشن‌ها، هنوز در دسترس نیستند.

ChatGPT: ادغام ChatGPT با سیری هنوز عملیاتی نشده است.

زبان‌های اضافی: درحال‌حاضر، Apple Intelligence تنها از زبان انگلیسی ایالات‌ متحده پشتیبانی می‌کند، اما پشتیبانی از زبان‌های دیگر در آینده اضافه خواهد شد.

مقالات مرتبط:
  • دومین بتای عمومی iOS 18 منتشر شد؛ لیست قابلیت‌های جدید
  • چگونه نسخه‌ی بتای iOS 18 و iPadOS 18 را روی آیفون و آیپد نصب کنیم؟

پلتفرم‌های اضافی: همان‌طور که اپل در کنفرانس WWDC درمورد Apple Intelligence اعلام کرد، مجموعه قابلیت‌های این بخش در نهایت به پلتفرم‌های بیشتری گسترش خواهد یافت.

به‌ خاطر داشته باشید که iOS 18.1 ،iPadOS 18.1 و ‌macOS Sequoia‌ 15.1 درحال‌حاضر فقط برای توسعه‌دهندگان دردسترس هستند و Apple Intelligence نیز هنوز در مراحل اولیه‌ی آزمایش به‌ سر می‌برد. انتظار می‌رود قابلیت‌های Apple Intelligence در اواخر پاییز امسال و با به‌روزرسانی نسخه‌های اولیه‌ی iOS 18 ،iPadOS 18 و ‌macOS Sequoia‌ برای عموم کاربران در دسترس قرار گیرند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ