همه زیر ساخت‌های لازم برای خدمت به زوار در اسلام آبادغرب مهیا است

اقتصاد ایران: کرمانشاه- فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: همه زیرساخت‌های لازم برای خدمات رسانی شایسته به زوار اباعبدالله الحسین (ع) در اسلام آباد غرب مهیا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا کرمی صبح سه شنبه در دومین جلسه ستاد اربعین شهرستان اسلام آبادغرب که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: این شهرستان از ۲۳ مرداد سال جاری با آمادگی کامل میزبان زوار خواهد بود.

وی افزود: اسلام آبادغرب هر ساله میزبان خیل عظیمی از زوار اربعین حسینی بوده و امسال نیز همانند ادوار گذشته تمام سعی و کوشش همه ما به ویژه مردم مهمان‌نواز شهرستان بر این است که بتوانیم میزبان خوبی برای زوار اباعبدالله الحسین (ع) باشیم.

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب ادامه داد: سال گذشته همه دستگاه‌های خدمات‌رسان و ادارات شهرستان همه توان خود را برای خدمتگزاری به زوار اربعین گذاشتند، امسال نیز این همراهی و همکاری در بین همه دستگاه‌ها و ادارات با عزمی جدی‌تر باید شکل گیرد تا در خدمتگزاری به زوار سربلند باشیم.

کرمی با بیان اینکه خدمت به زوار توفیق بزرگی است که نصیب مردم و مسئولین این شهرستان شده است، تصریح کرد: طی سال‌های گذشته زیر ساخت‌های مناسبی در مسیر زوار فراهم شده و مواکب شهرستان به صورت شبانه روزی مشغول خدمتگزاری بودند، اربعین سال جاری نیز قطعاً همین رویه ادامه خواهد شد.

وی از آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات‌رسان و نیروهای امدادی، درمانی، امنیتی و غیره خبر داد و گفت: همه زیر ساخت‌های لازم برای خدمت به زوار اربعین حسینی در اسلام آبادغرب مهیا است.

گفتنی است، در ادامه این جلسه حجت الاسلام و المسلمین شیخ ارسلان کریمی دبیر ستاد اربعین اسلام آبادغرب ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه‌های مختلف، اسکان، خدمات درمانی، بهداشتی و هماهنگی‌های در نظر گرفته شده برای استقرار و جانمایی بهتر موکب‌ها خبر داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ