تسهیلات مسکن به زنان سرپرست خانواده اعطا می‌شود

اقتصاد ایران: بوشهر- معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: تسهیلات مسکن به زنان سرپرست خانواده اعطا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد قادری صبح سه‌شنبه در بازدید از محلات کم برخوردار شهرستان دشتستان در شهر برازجان اظهار کرد: مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان کمک هزینه ساخت مسکن، به زنان سرپرست خانوار در طول ساخت پروژه داده می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: بوشهر هجدهمین استانی است که در طرح ظرفیت سازی اجتماعی و دیدار با مردم و مددجویان محلات کم برخوردار که در آن حضور پیدا کردیم.

وی افزود: در دولت سیزدهم برای اولین بار در طول تاریخ پشت نوبتی خدمت مستمری نداریم، در حوزه اشتغال تسهیلات جوابگوی همه آحاد جامعه مخاطب ما بوده است، در حوزه‌های دیگر از جمله نخبگان و حمایت از چند قلو ها همه این ظرفیت‌ها پای کار سازمان بهزیستی است و سازمان بهزیستی به عنوان سازمان نسل نو پای کار است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: سازمان بهزیستی، ظرفیت سازی اجتماعی را به عنوان یک پلتفورم و یک سکوی جدی می‌داند، براساس برش شهرستانی و آرایش سرزمینی نقاط هدف مناطق کمتر توسعه یافته و کم برخوردار مشخص است و ما براین اساس سفر می‌کنیم که مسؤولان آن منطقه و استان به وزارت اعلام می‌کنند که در این منطقه این مشکلات را دارند که ما پای میز خدمت نشسته و مشکلات مردم را پیگیری خواهیم کرد.

قادری اظهارکرد: ان شاء الله تا سه هفته یا نهایت چهار هفته آینده سعی می‌کنیم که استان‌های باقی مانده نیز برویم و امید به خدا از نزدیک با مردم گفتگو کنیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: تا امروز بیش از ۳۰ هزار نفر توسط بنده و همکارانم در ۱۸ استان دیده شده اند.

وی ادامه داد: حوزه مسکن یکی از شاخص ترین نیازها و درخواست مددجویان شهرستان دشتستان و حتی شهرها و استان‌های دیگر بوده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: به حمدالله نهضت ملی مسکن در این راستا کارگشا بوده، با ظرفیتی که تسهیلات مسکن ایجاد می‌کند و کمک بلاعوضی که سازمان بهزیستی برای هرفرد که جامعه هدفش باشند؛ مثل بانوان سرپرست خانوار که مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان را برای آنها طی انجام پروژه در صورت خود مالکی (خرید، ساخت یا نهضت ملی مسکن) در طول پیشرفت فیزیکی پروژه پرداخت خواهیم کرد، بسیار کمک کننده خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ