مردم چهارمحال و بختیاری پای کار مناسبت‌های ملی و مذهبی هستند

اقتصاد ایران: شهرکرد-رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: با وحدت و هم دلی می‌توانم طراوت بیشتری را به مناسبت‌های مذهبی بدهیم، هرچند مردم این استان همیشه پای کار انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید بصیر موسوی صبح سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم، از خبرنگاران خواست رسالت خود را مثل همیشه به خوبی انجام دهند و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را در مسیر خود همراهی کنند.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم در سوره احزاب آیه ۳۹ که به بحث تبلیغ اشاره دارد و می‌فرمایید: آن کسانی که رسالت خدا را تبلیغ می‌کنند و غیر از خدا از کسی دیگرنمیترسند گفت: رسالت ما در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بحث تبلیغ دین است.

حجت الاسلام موسوی با اذعان بر اینکه از همان ابتدا در مقابل دین، اسلام دشمنانی نیز وجود داشته است بیان داشت: همه ما در تبلیغ دین باید بتوانیم رسالت خود را به خوبی انجام دهیم و در انجام مناسبت‌های ملی و مذهبی از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی خاطر نشان کرد: ما در بحث تبلیغ دین رسالت عظیمی را به دوش می‌کشیم و به پشتوانه مردم در مقابل دشمنان استوار ایستاده‌ایم.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات طبق دستور خداوند در سوره مائده آیه ۶۷ که پیامبر اسلام می‌فرمایند در راه تبلیغ دین از هیچکس غیر از خدا نترسید، به پیش می‌رود و در رسالت خودش از هیچ فردی خوف و ترسی ندارد.

وی اذعان داشت: تبلیغ دین یعنی رساندن سخن درست و حقیقت در مقابل تبلیغات نادرست غرب که قائل به سخن درست نیستند.

حجت الاسلام موسوی اذعان داشت: تبلیغ در اسلام در واقع سخن درست به مردم و تبلیغ در غرب کنترل اذهان عمومی مردم برای رسیدن به منافع شخصی و مادی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: در واقع تبلیغ در اسلام با تبلیغ در غرب متفاوت بوده، تبلیغ در اسلام سخن درست به مردم و تبلیغ در غرب کنترل اذهان عمومی مردم برای رسیدن به منافع شخصی و مادی خودشان است.

وی با اشاره به مناسبت‌های دینی و مذهبی در استان خاطر نشان کرد: حضور مردم در این مناسبت‌ها در واقعی همان پیروزی جامعه اسلامی در مقابل کفر بوده و سودی است که نصیب خودشان می‌شود.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: کار ما تسهیل گری، سیاست‌گذرای، آوردن ظرفیت‌ها برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن مناسبت‌های مذهبی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: همکاری و هماهنگی مستمر و ایجاد تعامل با کلیه دستگاه‌ها، تعامل و ارتباط با علما، روحانیون، نخبگان و …. و بهره گیری از ظرفیت آن‌ها، تعامل با سازمان‌ها و … از جمله اقداماتی است که در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

حجت الاسلام موسوی گفت: با وحدت و هم دلی می‌توانم طراوت بیشتری را به مناسبت‌های مذهبی بدهیم، هرچند مردم این استان همیشه در صحنه و پای کار انقلاب بوده و هستند.

وی ادامه داد: مردم این استان همیشه پشت سر ولایت و پیرو خط ایشان هستند ودر مناسبت‌های ملی ومذهبی حضور پررنگی دارند.

حجت الاسلام موسوی در پایان خاطر نشان کرد: خبرنگاران وظیفه سنگینی بر عهده دارند و آن رساندم پیام انقلاب به مخاطبین جامعه اسلامی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ