شهادت ده‌ها اسیر بر اثر شکنجه و هیاهوی ساختگی رسانه‌های عبری

اقتصاد ایران: در حالی رسانه های صهیونیستی به شهادت ده ها اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی بر اثر شکنجه اذعان کردند که به نظر می رسد این هیاهوی ساختگی برای فرار از فشار افکار عمومی صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه فلسطین الیوم، روزنامه صهیونیستی هاآرتص اذعان کرد که ۴۸ اسیر فلسطینی در داخل زندان های رژیم صهیونیستی از آغاز حمله به نوار غزه تاکنون به شهادت رسیده اند.

این روزنامه در ادامه گزارش داد که ۳۶ تن از این اسرا از ساکنان نوار غزه در زندان سدی تیمان واقع در صحرای نقب بر اثر شدت شکنجه های اعمال شده، به شهادت رسیده اند.

رسانه های صهیونیستی اذعان کردند که نتایج تحقیقات صورت گرفته درباره اوضاع زندان سدی تیمان نشان می دهد اسرای فلسطینی همواره دست بسته هستند و حتی حین خوردن غذا دست های آنها بسته است!

این رسانه های صهیونیستی در حالی گزارشات مذکور را منتشر می کنند که شکنجه جنسی و روحی اسرای فلسطینی بنا به دستور مقامات رژیم صهیونیستی و با علم آنها صورت گرفته است. این در حالی است که رسانه های عبری تلاش می کنند خود را طرفدار حقوق بشر و حقوق انسانی اسرای فلسطینی نشان دهند.

پایگاه خبری النشره لبنان دوشنبه شب به نقل از رسانه‌های عبری گزارش داد که هزاران صهیونیست معترض تندرو راست گرا در اعتراض به محاکمه نظامیانی که اقدام به شکنجه اسرای فلسطینی در غزه کردند، به دادگاه نظامی در بیت لید مجاور با شهرک نتانیا حمله کردند.

رژیم صهیونیستی در حالی این نظامیان وحشی را دادگاهی می‌کند که موضوع شکنجه اسرای فلسطینی سابقه طولانی در این رژیم متجاوز دارد و تنها به دلیل آنکه مسأله شکنجه این اسرا در پایگاه «سدی تیمان» به بیرون درز پیدا کرد نظامیان مذکور دادگاهی شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ