اساتید دانشگاهی فرماندهان عرصه جنگ نرم هستند

اقتصاد ایران: اصفهان- فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: امروزه اساتید دانشگاهی فرماندهان عرصه جنگ نرم و دانشجویان افسران حاضر در خط مقدم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجتبی فدا صبح سه شنبه در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی کمیته شهدای دانشگاهی کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان اظهار داشت: در کنگره به دنبال ۴ کار هستیم که درمرحله اول آثار فاخر باید در قالب هنر نمایش داده شود همچون فیلم محمد رسول الله که قبل از انقلاب ساخته شده است و با وجودی که ایراداتی نیز بر آن وارد است و جنگ حضرت محمد رسول الله را با یهودیان نیاورده است اما پس از آن فیلمی همانند آن ساخته نشده است بنابراین آثار باید در قالب فیلم، موسیقی، کتاب و هنر گنجانده شود.

وی بیان داشت: در مرحله دوم آثار باید جریان سازی باشد و نقش محوری و مسیر هدایتی را برعهده بگیرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) شش مدرسه بالای ۱۰۰ شهید دانش آموز در استان اصفهان داریم که یکی در کاشان، یکی در نجف آباد و ۴ مدرسه در اصفهان هستند، افزود: کار برای شهداء باید دلی و ماندگار باشد.

وی با بیان اینکه بالغ بر یک هزار جانباز داریم و باید هم اکنون آنها گرامی داشته شود نه پس از شهادت آنها، ادامه داد: انجام اقدامات زیرساختی و خدمت‌رسانی از جمله مواردی است که باید در دستورکار قرار بگیرد.

سردار فدا بیان داشت: شهدا مظهر اقتدار نظام هستند و بر این اساس اقتدارمان به‌حایی رسیده که آمریکایی‌ها می‌گویند تظاهرات در آمریکا در دست ایرانی‌ها است.

وی با بیان اینکه شهدای زیادی دادیم اما دشمن قدرت غلبه بر ما را نداشته، ندارد و نخواهد داشت، افزود: امروز قدرت آسیب در غزه بالا است اما قدرت غلبه بر مردم را ندارند و این امر ناشی از قدرت و الگوگیری از جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: اسرائیل با شهادت شهید زاهدی دنبال برگ برنده بودند اما موفق نشدند و بر این اساس چشم‌انداز آینده نیز نشان‌دهنده پیروزی ما است.

وی با بیان اینکه شهدا به تکلیف خود عمل کردند و منتظر نتیجه نماندند و بر این اساس اگردینی به شهدا داریم، باید به تکلیف خود عمل کنیم، اظهار کرد: کار برای شهدا دلی است و محدود به ساعت کاری نیست.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان عنوان کرد: از همه اقشار در میان شهدا حضور دارند که از اقشار قابل توجه شهدای دانشگاهی هستند و بر این اساس ۸۹۱ شهید دانشگاهی داریم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ