عدم حضور نماینده شورا در کمیسیون تطبیق

اقتصاد ایران: اردبیل- رئیس شورای اسلامی استان اردبیل گفت: متأسفانه مسئولان شهرستانی خلاف مقررات و قوانین از دعوت نماینده شورا در کمیسیون تطبیق اجتناب کرده و در این زمینه پاسخگو نیستند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم صفری صبح سه شنبه در نشست اعضای شورای اسلامی استان اردبیل با مدیرکل بازرسی این استان اظهار کرد: سفرهای شهرستانی اعضای شورای استان آغاز شده و در قالب این سفرها اعضای شورای اسلامی استان در جریان مشکلات و نارسایی شوراهای روستا، بخش، شهر و شهرستان قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه پیش از این اعضا به شهرستان مشگین‌شهر سفری داشته اند، خاطرنشان کرد: این سفرهای در نیمه دوم سال نیز به سایر شهرستان‌ها انجام می‌گیرد تا اعضای بیشتر در جریان امور مردم و مطالبات آنها قرار گیرند.

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل ضرورت گزارش دهی مرتب همیاری شهرداری‌ها را به شورای استان یادآور شد و بیان کرد: حسابرسی این مجموعه وابسته به شهرداری‌های استان مشکلاتی را نمایان کرده که باید به سرعت رفع و شفاف سازی امور را شاهد باشیم.

صفری با بیان اینکه در سال سوم فعالیت شوراها هستیم و فعالیت آنها در این دوره گسترده و مثال زدنی است، افزود: همراهی خوب شوراها را با شهرداری در حل مشکلات و دغدغه‌های مردمی شاهدیم.

وی گفت: در برخی شهرستان‌ها متأسفانه نماینده شورای شهرستان به جلسات تطبیق دعوت نمی‌شوند و این امر خلاف مقررات و قوانین است.

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: وظیفه همکاران ما امر نظارت بر فعالیت شهرداری‌ها در حوزه‌های مختلف به ویژه کارهای عمرانی و زیربنایی است تا روند مطلوب و رضایت بخشی را در این حوزه شاهد باشیم.

صفری ادامه داد: برخلاف تصور غلط که گاه اعضای شورا را مخل فعالیت‌ها می‌دانند وظیفه همکاران ما به نمایندگی از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت استان صیانت از حقوق بیت المال و هزینه کرد درست اعتبارات در مسیر عمران و آبادانی است.

وی در پایان با قدردانی از زحمات مجموعه بازرسی استان خاطر نشان کرد: اداره کل بازرسی استان امین و اطمینان بخش فعالیت شورا و شهرداری هاست.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ