شناسایی متکدیان اتباع خارجی در استان بوشهر/ ساماندهی کودکان کار

اقتصاد ایران: بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از شناسایی متکدیان و ساماندهی کودکان کار و برقراری بیمه سلامت اتباع خارجی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران به بخشی از عملکرد حوزه اتباع و مهاجرین خارجی استان بوشهر اشاره و اظهار کرد: ساخت پنج واحد سرپناه در مهمان‌شهر مسکونی دالکی و احداث مدرسه ۱۲ کلاسه در روستای خلیفه بخش شبانکاره با همکاری کمیساریای سازمان ملل در دولت سیزدهم به انجام رسیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: شناسایی متکدیان و ساماندهی کودکان کار و برقراری بیمه سلامت اتباع خارجی از دیگر اقدامات اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استان بوشهر بوده است.

طرد اتباع خارجی غیرمجاز

وی به اجرای طرح‌های جمع آوری و طرد اتباع خارجی غیرمجاز اشاره کرد و گفت: تاکنون واکسیناسیون و بیماریابی اتباع خارجی ساکن استان و ساماندهی دانش آموزان و دانشجویان اتباع خارجی صورت گرفته است.

پورات عنوان کرد: برای بیش از ۵۰۰ نفر صدور شناسنامه فرزندان حاصل از ازدواج بانوان ایرانی با مردان خارجی در استان بوشهر صادر شده است.

وی گفت: همچنین نمایشگاه خدمت، رشد و شکوفایی اتباع خارجی به صورت استانی و کشوری و شناسایی کارآفرینان و فعالان اقتصادی و جذب آنان در بوشهر انجام شد.

برگزاری یادواره شهدای اتباع خارجی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: تعداد ۲۳ مواکب مذهبی اتباع خارجی در سطح استان بوشهر شناسایی و ساماندهی شد و مبلغ ۵۴۱ میلیون تومان در راستای کمک و حمایت از اتباع نیازمند و آسیب پذیر در استان پرداخت شد.

پورات خاطرنشان کرد: اهدای یک دستگاه دیالیز از سوی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استان به بیمارستان کنگان، برگزاری یادواره شهدای اتباع خارجی و اجرای طرح توزیع کارت‌های هوشمند اتباع خارجی بخش دیگری از اقدامات انجام شده اتباع و مهاجرین خارجی استان بوشهر بوده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ