نمایندگان مسیحیان در مجلس،توهین به مقدسات در المپیک رامحکوم کردند

اقتصاد ایران: نمایندگان مسیحیان جوامع آشوری و ارمنی در مجلس شورای اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای، توهین به مقدسات مسیحیان در بازی‌های المپیک پاریس را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سه نماینده مسیحیان مجلس در محکومیت توهین به مقدسات مسیحیان در بازی‌های المپیک پاریس به شرح زیر است.

«آنچه امروز رخ داده اتفاقی بسیار تلخ و منزجرکننده است که این نخستین بار نیست تصویری خفت‌بار از عیسی مسیح در برخی از رسانه‌ها، تولیدات هنری غربی و اکنون در یک رویداد مهم ورزشی به میزبانی کشور فرانسه اتفاق افتاده است.

این رفتار شنیع اسیر خواسته‌های بی‌پایان افراد از دین رها شده است که متاسفانه به دلیل حمایت و تائید رفتارهای غیر انسانی همجنسگرایانه در کشورهای غربی توسط بزرگان حاکمیتی و علی الخصوص سکوت برخی از بزرگان دینی، به مسئولین برگزار کننده المپیک پاریس چنان جرات شنیع را داده که امروز می‌توانند به راحتی ایمان و اعتقاد مسیحیت را به سخره بگیرند.

لذا ما نمایندگان مسیحیان جوامع شریف آشوری و ارمنی در مجلس شورای اسلامی ایران به تمسخر گرفتن تابلوی شام آخر عیسی مسیح را که در قلب و ذهن مسیحیان واقعی جهان نقش بسته به طور قاطعانه رد و محکوم می‌نماییم و از رهبران دینی مسیحیان سراسر جهان انتظار داریم که در جهت جلوگیری از تکرار چنین رفتارهای شیطان پرستی دیدگاه قاطع خود را مبنی بر محکومیت موضوع همجنسگرایی مشخص نموده و همبستگی خود را با مسیحیان جهان که ایمان آنها مورد اهانت قرار گرفته اعلام نمایند.»

این بیانیه به امضای آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران، گغارد منصوریان نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران و شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران رسیده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ