قدردانی سید حسن نصرالله از ولید جنبلاط  پس از حادثه «مجدل شمس»

اقتصاد ایران: یک روزنامه لبنانی نوشت که دبیرکل حزب‌الله لبنان از رهبر دروزی‌های این کشور به علت مواضع مسئولانه در قبال حادثه «مجدل شمس» قدردانی کرد. 

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه لبنانی الاخبار گزارش داد که سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان پیام قدردانی برای ولید جنبلاط نماینده سابق پارلمان و رهبر دروزی های لبنانی فرستاده و از وی به علت تلاش برای جلوگیری از ایجاد فتنه انگیزی و سوء استفاده از حادثه مجدل شمس تشکر و قدردانی کرده است.

این روزنامه می‌افزاید که پیام مذکور علاوه ستودن مواضع جنبلاط درقبال حادثه مجدل شمس، در قدردانی از مواضع وی در قبال جنگ در غزه صادر شده است.

بر اساس این گزارش، پیام سید حسن نصرالله توسط حاج حسین خلیل معاون سیاسی وی به غازی العریضی وزیر سابق لبنانی و یکی از نزدیکان و اعضای حزب جنبلاط در لبنان منتقل شده است و دبیرکل حزب الله در این پیام از ملی گرایی و مسئولیت پذیری جنبلاط در این مرحله تشکر و قدردانی کرده است.

ولید جنبلاط رهبر دروزی‌های لبنان دیروز و در واکنش به کشته شدن تعدادی از شهروندان دروزی‌ در حادثه مجدل شمس در جولان اشغالی گفت: ادعای اسرائیل مبنی بر آنکه مقاومت به مجدل شمس موشک شلیک کرده است، کذب است. وی افزود: اسرائیل هر لحظه در لبنان دست به حمله و قتل و ویرانی می‌زند.

جنبلاط تصریح کرد: زمان آن فرا رسیده است که اسرائیل بفهمد که نمی‌تواند روحیه مقاومت را از بین ببرد. رئیس سابق حزب سوسیالیست ترقی‌خواه لبنان ادامه داد: مجدل شمس عرب‌نشین است و اکثر ساکنان آن تابعیت اسرائیل را رد کردند.

وی گفت که حزب‌الله در عملیات خود به قوانین درگیری احترام می‌گذارد و زمانی که اسرائیل این قوانین را نقض می‌کند، حزب الله پاسخ می‌دهد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ