سرانه اماکن ورزشی در شهر یزد افزایش یافت

اقتصاد ایران: یزد- رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: در طول سه سال گذشته تاکنون، ۳۰ مکان ورزشی دیگر به متراژ ۲۸ هزار متر مربع به سرانه اماکن ورزشی یزد اضافه شده است.

محمدمهدی نیکونژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد اماکن ورزشی متعلق به شهرداری یزد تا قبل از شروع فعالیت شورای ششم ۱۵ مکان ورزشی و در مجموع به متراژ ۱۷ هزار متر مربع بوده است.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی شورای ششم و همت نیروهای شهرداری و با پیگیری‌های انجام شده، مکان یابی مناسب و اختصاص بودجه و تأمین اعتبار لازم برای ساخت و احداث آن‌ها، در طول سه سال گذشته تاکنون تعداد ۳۰ مکان ورزشی دیگر به متراژ ۲۸ هزار متر مربع به سرانه اماکن ورزشی شهرداری یزد اضافه شده است.

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد افزود: شهرداری یزد در طول سه سال گذشته تنها ۱۲ زمین چمن مصنوعی و دو سالن ورزشی سرپوشیده چند منظوره را در محلات مختلف شهر یزد احداث کرده است که تعداد زیادی از آن‌ها به بهره برداری رسیده و مابقی نیز در روزهای پیش رو و تا پایان دوره فعالیت شورای ششم به مرحله افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: به غیر از موارد فوق شهرداری یزد تاکنون تعداد هشت خانه ورزشی در نقاط مختلف شهر یزد را با عنوان خانه ورزش محلات تجهیز و راه اندازی کرده است که قابل استفاده برای آقایان و بانوان ورزش دوست و شهروندان گرامی که برای سلامتی جسم و روح خود ورزش می‌کنند، آماده کرده و هم اکنون قابل بهره برداری برای عموم مردم است.

نیکونژاد بیان کرد: این اماکن با احتساب مکان‌های ورزشی و زمین‌های بزرگ ساحلی که در محلات مختلف و همچنین بوستان‌های بزرگ شهر تدارک دیده و با در نظر گرفتن فضاهای ورزشی که در فرهنگسرای بهمن شهرداری ایجاد شده است جمعأ ۳۰ مکان ورزشی را شامل می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ