تبدیل ۳ محور منتخب در طرح الگوی خدمت به محور نمونه شهری

اقتصاد ایران: شهردار منطقه ۲۱ تهران از پیاده سازی طرح الگوی خدمت در ۳ محور منتخب با اجرای اقدامات عمرانی، ترافیکی و فرهنگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا پوریافر، شهردار منطقه ۲۱ تهران گفت: یکی از پروژه‌ها و طرح‌های که توسط امور مناطق شهرداری تهران مطرح شده اجرای معابر و محورهای الگوی خدمت است. که هدف از اجرای این طرح‌ها بهسازی و رفع کلیه نواقص خدمت رسانی به شهروندان است.

وی در ادامه افزود: همکاران ما در شهرداری منطقه ۲۱ تهران ۳ معبر بلوار تهرانسر، شاهد و وردآورد را در دستور کار مطالعه جهت طراحی و اجرای محورهای نمونه قرار داده اند.

پوریافر اظهار کرد: بهسازی و رفع کلیه نواقص خدمت رسانی به شهروندان از قبیل تراش روکش اسفالت، همسح سازی دریچه‌ها، بهسازی فضاهای باز و بی هدف، نقاشی‌های دیوار، ساماندهی گیاهان بخصوص در رفیوژ میانی، پیاده روها، اصلاح نهرها همچنین اجرای کانیوها و ساماندهی نهرهای طولی و جانبی اهداف اصلی اجرای این طرح است.

پوریافر با بیان اینکه طرح الگوی خدمت به دنبال ایجاد تحول و توسعه در محلات است گفت: بلوار وردآورد، خیابان شاهد، بلوار اصلی تهرانسر محورهای منتخب در این طرح هستند که پس از پایش و نیازسنجی، خدمت رسانی در تمام ابعاد بر اساس مدل سازی سه بعدی، پیش بینی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی افزود: در طرح الگوی خدمت که بر تحول بیست گانه و نگهداشت شهر متمرکز است تمامی ابعاد کارکردی و زیبایی بصری محورها مورد توجه بوده و طرح‌های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فرهنگی در حال اجراست.

به گفته شهردار منطقه ۲۱، بهسازی انهار و جداول، جانمایی مبلمان شهری، بهسازی آبنما و المان‌های شهری، ایمن سازی بوستان‌ها، نوسازی مخازن، بهسازی فضای سبز شهری و....بخشی از افدامات پیش بینی شده و درحال اجراست.

پوریافر بابیان اینکه ایمن سازی و اصلاح گره‌های ترافیکی، ساماندهی تجهیزات ترافیکی آغاز شده است، افزود: به منظور تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی جهت غنی سازی اوقات فراغت شهروندان، تجهیز و بهسازی فضاهای ورزشی و فرهنگی درحال انجام است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ