توزیع روزانه ۱۱۴ هزار و ۲۰۰ وعده غذایی در اربعین امسال

اقتصاد ایران: رشت _ رییس ستاد توسعه و بازسازی عتاب عالیات گیلان از توزیع روزانه ۱۱۴ هزار و ۲۰۰ وعده غذایی در اربعین سال جاری خبر داد و گفت: ۳۴ موکب برای خدمت به زائران اعزام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید دوهندو صبح سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: کنگره بزرگ اربعین یکی از زمینه‌های ظهر امام زمان (عج) است.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتاب عالیات گیلان با اشاره به جمعیت میلیونی عاشقان اهل بیت (ع) در کنگره بزرگ اربعین بیان کرد: سال به سال پیاده روی اربعین پرشورتر، بهتر، جامع‌تر و منسجم‌تر از گذشته برگزار می‌شود.

دوهندو با بیان اینکه خبرنگاران خط مقدم جبهه جنگ نرم هستند، گفت: قلم خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌تواند در بخش‌های مختلف اثرگذار باشد.

وی با تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه برای پوشش خبری رویداد بزرگ اربعین افزود: خبرنگاران روایتگر واقعی اربعین باشند و از زوایای مختلف به آن بپردازند.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتاب عالیات گیلان با اشاره به تلاش‌های همدلانه و مومنانه مواکب در اربعین اضافه کرد: مواکب گیلانی برای خدمت رسانی به زوار اربعین انتظار مالی ندارند اما بر ما وظیفه است که از آنها حمایت کنیم.

دوهندو با اشاره به خدمات بی مزد و منت مواکب در بخش‌های مختلف بیان کرد: مواکب گیلانی در سخت‌ترین شرایط بحرانی در کنار مردم هستند.

وی از اعزام ۳۴ موکب گیلانی به اربعین خبر داد و افزود: مواکب گیلانی برای شرکت در کنگره بزرگ اربعین ساماندهی شدند.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتاب عالیات گیلان از اعزام موکب ویژه بهداشت و درمان به کربلا خبر داد و اضافه کرد: این موکب متشکل از پزشکان، متخصصین و کادر درمان برای خدمات رسانی به زوار زام می‌شوند.

دوهندو با بیان اینکه شرایط اعزام مواکب به اربعین بسیار سختگیرانه بوده است، گفت: مواکب برای اعزام به اربعین حسینی باید به استانداردها برسند تا مجوز دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه ۵ موکب گیلانی ویژه اسکان است، افزود: مواکب تعهد تهیه روزانه هزار وعده غذایی را دارند.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتاب عالیات گیلان از توزیع روزانه ۱۱۴ هزار و ۲۰۰ وعده غذایی در اربعین سال جاری خبر داد و اضافه کرد: این تعداد در سال گذشته حدود ۷۰ هزار وعده غذایی توسط مواکب گیلانی تهیه و توزیع می‌شد.

به گفته وی، اگر همه مردم گیلان به اربعین مشرف شوند مواکب آمادگی پذیرایی از آنها را دارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ