چندین مجتمع قضایی در کردستان احداث می‌شود

اقتصاد ایران: بانه_رییس کل دادگستری کردستان گفت: به منظور نوسازی ابنیه دستگاه قضائی در استان و توسعه و تأمین امنیت و عدالت قضائی، ساخت چندین مجتمع قضائی در استان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بانه اظهار کرد: شهرستان مرزی بانه به واسطه اینکه شهری تجاری به شمار می‌آید و در طول سال میزبان مسافرین زیادی از نقاط مختلف کشور است، نیازمند زیرساخت‌های متناسب به منظور ارائه خدمات مطلوب قضائی به مردم و جمعیت رو به رشد این منطقه است.

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی افزود: به این منظور گزارش توجیهی تهیه و پیگیری‌های لازم توسط دادگستری کل استان انجام شد و در جریان سفر سال قبل با نظر مساعد رئیس قوه قضائیه، ایجاد این مجتمع قضائی مورد موافقت قرار گرفت.

وی افزود: پس از سفر استانی ریاست قوه قضائیه در سال گذشته و علیرغم مشکلاتی که از حیث کمبود زمین دولتی در شهرستان بانه وجود داشت اما با شناسایی و پیگیری‌های لازم از ادارات اجرایی، این زمین جهت احداث دادسرای بانه تملک شد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان یادآور شد: نظر به اجرای مصوبات سفر ریاست قوه قضائیه و دستورات معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه به منظور نوسازی ابنیه دستگاه قضائی در استان، افزایش کیفیت خدمت رسانی به مراجعه کنندگان دادگستری و توسعه و تأمین امنیت و عدالت قضائی، ساخت چندین مجتمع قضائی در حوزه‌های قضائی استان در دستور کار قرار دارد که یکی از آن‌ها ساخت مجتمع دادسرای عمومی و انقلاب بانه است.

وی اضافه کرد: این ساختمان با زیر بنای سه هزار و ۵۰۰ متر مربع، در ۵ طبقه و در سایت اداری بانه احداث خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ