سیزدهمین دوره ورزش‌های زورخانه‌ای در بردسکن برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: بردسکن- رییس اداره ورزش و جوانان بردسکن گفت: سیزدهمین دوره ورزش‌های زورخانه‌ای با حضور مسوولان کشوری و استانی ۱۱ مرداد ماه در گود ۷ هزار نفری روباز بردسکن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا غلامی صبح سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: ۱۰۰۰ ورزشکار از ۶۹ شهرستان و ۲۶ استان تاکنون اعلام آمادگی کرده‌اند و میهمان شهرستان هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسکن افزود: انگیزه برگزاری این دوره به دلیل استقبال ۷ هزار نفری همشهریان در گود روباز بردسکن بیشتر می‌شود و تمام سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم که شبی بیاد ماندنی را برای مردم به یادگار بگذاریم.

وی با بیان اینکه آوازه ورزش بردسکن همه گیر شده است گفت: بردسکن دارای ۸ داور کشوری است که در رشته‌های مختلف ورزشی افتخار شهرستان هستند.

پخش مستقیم ورزش‌های زورخانه‌ای از شبکه استانی

غلامی در ادامه از پخش مستقیم ورزش های زورخانه‌ای از شبکه استانی خراسان رضوی خبر داد و گفت: معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان کشور، رئیس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و باستانی کشور، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، استاد طالقانی پیشکسوت ورزش‌های باستانی و سردمداران بنام کشوری و استاد گلستانی قهرمان ورزش‌های زورخانه‌ای، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از میهمانان این دوره از ورزش‌های زورخانه‌ای در شهرستان بردسکن هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسکن از پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به جهت دعوت از وزیر ورزش در این مراسم خبر داد و بیان کرد: متأسفانه حضور ایشان به دلایلی در شهرستان منتفی خواهد بود.

وی آغاز توسعه استخر ویژه کودکان و کافی شاپ، خوابگاه ورزشکاران و چمن ورزشگاه شهید اسماعیلی را که از مطالبه‌های جدی ورزشکاران و شهرستان است را مورد اشاره قرار داد و گفت: مطالبات در حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی بیان خواهد شد و بودجه‌های لازم اخذ خواهد شد.

غلامی همچنین از توزیع ۷ هزار بطری آب و پذیرایی توسط موکب سیدالشهدای بردسکن در این مراسم خبر داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ