المقداد:بازپس‌گیری جولان حق قانونی و ثابت سوریه است

اقتصاد ایران: وزیر خارجه سوریه با محکوم کردن جنایت شنیع صهیونیست‌ها در مجدل شمس در جولان اشغالی، بر حق ثابت و قانونی این کشور بر پس گرفتن جولان از اشغالگری اسرائیل تاکید کرد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی جنایت صهیونیست‌ها در شهرک مجدل شمس واقع در جولان اشغالی و تلاش اشغالگران برای اتهام زنی به حزب الله و نسبت دادن این جنایت به مقاومت لبنان، «فیصل المقداد» وزیر امور خارجه سوریه از سازمان ملل متحد خواست تا اقدامی فوری برای توقف جنایت‌های اسرائیل علیه اهالی جولان اشغالی سوریه انجام دهد.

المقداد در خلال نشستی که با «ژان پیر لاکروا» معاون دبیرکل سازمان ملل در روند محافظت از صلح داشت، بر حق ثابت و قانونی سوریه در پس گرفتن جولان اشغالی تاکید کرد.

این مقام سوری اظهار داشت: سازمان ملل باید تجاوزات مکرر اسرائیل علیه سوریه را آشکار و اقدام به مداخله جهت توقف تحرکات رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم ما در جولان اشغالی کند.

فیصل المقداد در این دیدار همچنین، جنایت شنیعی که ارتش رژیم اشغالگر روز شنبه در مجدل شمس واقع در جولان اشغالی مرتکب شد را به شدت محکوم کرد.

پیش از این وزارت خارجه سوریه نیز به حادثه مرگبار مجدل شمس واکنش نشان داد و اعلام کرد: اشغالگران اسرائیلی مرتکب جنایت وحشیانه در مجدل شمس شده و آنگاه مسئولیت آن را متوجه مقاومت ملی لبنان دانستند.

وزارت خارجه سوریه تأکید کرد که این جنایت در چارچوب تلاش رژیم اشغالگر برای تشدید اوضاع در منطقه و گسترش دامنه جنگ و تجاوزاتش قرار دارد.

ریاست جمهوری سوریه هم اعلام کرد که دست خیانت‌کار رژیم اسرائیل هرگز عزم و اراده فرزندان جولان اشغالی سوریه را تضعیف نخواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ