لیگ برتر جای بازیکن‌سازی نیست/ حرفه‌ای‌سازی به هر قیمتی عجیب است

اقتصاد ایران: سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: تیمداری باشگاه‌ها در فوتبال بانوان اقدام مثبتی است ولی اینکار نباید به هر قیمتی انجام شود.

عاطفه رضایی سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان در گفت وگو با خبرنگار مهر، درخصوص آخرین وضعیت این تیم برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: مسئولان باشگاه از همان ابتدا اعلام کردند به دلیل تیمداری در بخش فوتبال بانوان این فصل به خاطر کمبود بودجه تصمیم دارند در فوتسال فعالیتی نداشته باشند. البته گویا شرایط با فشار رسانه‌ها و یا شاید مسئولان استان تغییر کرده و قرار بر این شده که مجدد در فوتسال بانوان هم تیمداری کنند.

وی افزود: سیاست امسال باشگاه در فوتسال بانوان استفاده از بازیکنان بومی است. البته من به عنوان سرمربی در جریان هیچ چیز نیستم و از طریق اخبار متوجه می‌شوم که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. در این مدت هم مسئولان باشگاه با من تماس نگرفتند.

رضایی در پاسخ به این پرسش که شما برای فصل جدید قراردادی با مس رفسنجان داشتید؟ گفت: نه هیچ قراردادی ندارم و حتی تا هفته پیش این صحبت مطرح بود که اصلا قرار نیست تیمداری کنند. وقتی مربی را می‌خواهند باید با او تماس بگیرند که برود و صحبت کند ولی من کلا در جریان هیچ چیز نیستم.

وی با اشاره به اینکه ۱۸ سال است که کنار تیم مس رفسنجان هستم؛ عنوان کرد: اگر بخواهیم از سطح شهرستان و تاریخ دقیق تشکیل این تیم صحبت کنیم ۱۸ سال به عنوان مربی کنار مس حضور داشتم. تیم را در سطح مناطق تحویل گرفتم و در سوپر لیگ تحویل دادم امیدوارم افراد بعدی که می‌آیند بهتر از ما کار کنند.

لیگ برتر جای بازیکن‌سازی نیست/ حرفه‌ای‌سازی به هر قیمتی عجیب است

این مربی لیگ برتری در پاسخ به این سوال که اگر مجدد پیشنهادی از سوی باشگاه مس دریافت کنید حاضرید در این فرصت محدود هدایت تیم را به عهده بگیرید؟ گفت: با شرایط تمام بومی خیر. سال گذشته هم گفتم امسال هم مجدد می‌گویم هیچ سرمربی حاضر نمی‌شود که با تیم کامل بومی در لیگ برتر شرکت کند. اصلا هیچ استانی این پتانسیل را ندارد. علاوه بر این لیگ برتر جای بازیکن سازی نیست ما باید بازیکن با کیفیت بیاوریم و در کنار آن‌ها بازیکن‌های جوان و بومی هم پیشرف کنند. بومی بودن کل یک تیم آنهم در سطح لیگ برتر اصلا و ابدا نه علمی است و نه منطقی.

رضایی در مورد سایر پیشنهاداتش توضیح داد: هیچ پیشنهادی ندارم و ترجیح می‌دهم این فصل را استراحت کنم. در فوتسال بانوان اکثرا سیاست‌ها این است که باشگاه ها از مربیان بومی خود استفاده می‌کنند بنابراین با این شرایط همه تیم‌ها کادر فنی خود را دارد.

وی در پایان تاکید کرد: اینکه تیم‌های لیگ برتر فوتبال مردان تصمیم گرفتند برای حرفه ای سازی در بخش بانوان هم تیمداری کنند اتفاق مثبتی است اما این کار نباید به قیمت این باشد که یک تیم پرافتخار از لیگ دیگری حذف و منحل شود. این مدل حرفه‌ای سازی عجیب است. سال گذشته باشگاه پیکان تیم فوتسال بانوان خود که قهرمان لیگ بود را منحل کرد و رفت سراغ فوتبال اما در پایان هم دیدیم که تیم مردان این باشگاه به لیگ دسته یک سقوط کرد. تیم فوتبال مس رفسنجان پرافتخارترین تیم فوتسال بانوان است و حیف است که کنار گذاشته شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ