شاخص های فنی برای انتخاب سرمربیان رده های ملی مهم است

اقتصاد ایران: رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال گفت: فرایند انتخاب سرمربیان رده های ملی بر اساس شاخص های مشخص فنی صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر مجید جلالی پس از جلسه اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: در ابتدا جدولی را مورد بررسی قرار دادیم که تمام گزینه های مربیگری در سطوح مختلف تیم های ملی باید با شاخص های مشخص که در آین دیده شده است مورد ارزیابی قرار بگیرد و طبق همین اصول وارد رقابت برای سرمربیگری رده های ملی می شوند.

او افزود: البته کمیته فنی کار ارزشیابی را انجام می دهد و سپس گزینه های مد نظر خود را به هیات رئیسه معرفی می کند تا آنها بررسی نهایی انجام دهند.

جلالی درباره توضیحات امیر قلعه نویی در خصوص عملکردش در رده بزرگسالان گفت: بعد از پایان جلسه، اقای قلعه نویی خودش خواست تمام فعالیت هایی که انجام داده بود را مورد بررسی قرار دهند.

رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال افزود: آنالیزهای خیلی جامعی را در کادر فنی بزرگسالان مشاهده کردیم. بیش از ۶۰ بازیکن زیر ۲۵ سال با جزئیات بسیار زیاد مورد بررسی کادر فنی قراردارند که در کنار تک تک بازیکنان شاغل ایرانی در داخل و خارج از کشور ارزیابی می شود.

جلالی به عملکرد تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان نیز اشاره کرد و گفت: قرار است جلسه ای را با آنها برگزار کنیم تا درباره عملکرد خود در تورنمنت چنین توضیح دهند.

او به نحوه انتخاب سرمربیان رده های مختلف از نونهالان تا زیر ۲۳ سال اشاره کرد و گفت: قرار است در هفته پیش رو هم درباره تیم امید و هم رده های نونهالان گزینه هایی مورد بررسی قرار بگیرد تا پس از بحث و بررسی های مختلف به هیات رئیسه اعلام شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ