احداث اردوگاه اسکان زائران کاروان های راهیان نور درآذربایجان غربی

اقتصاد ایران: ارومیه - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از احداث اردوگاه‌ های مختلف برای مرکزیت و مدیریت و اسکان زائران کاروان‌ های راهیان نور دراستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدحسین رجبی عصر دوشنبه در نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور در استان افزود: آذربایجان‌غربی کانون داغ مجاهدات و ایثارگری‌ها در طول تاریخ انقلاب اسلامی در مقابل ضد انقلاب و اشرار و دشمنان بوده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: برای مرکزیت و مدیریت و اسکان زائران در استان و بخصوص مرکز استان نیازمند احداث اردوگاه‌های مختلف هستیم و این امر به زودی تحقق پیدا خواهد شد.

فرمانده قرار گاه راهیان نور سپاه و بسیج کشور گفت: غفلت از رویدادهای تاریخی دفاع مقدس منجر به تحریف این مجاهدت‌ها برای نسل آینده خواهد شد و مؤظف هستیم در تبیین رشادت‌های رزمندگان اهتمام ویژه داشته باشیم و این از منویات رهبر معظم انقلاب است چرا که از دفاع مقدس به عنوان گنجینه تاریخ انقلاب اسلامی یاد می‌کنند.

سردار سیدقاسم قریشی تصریح کرد: در مناطق غرب راهیان نور می‌تواند در همه فصول اتفاق بیافتد و اشتیاق را برای نسل جوان و انقلابی افزون‌تر خواهد کرد چرا که ظرفیت استان آذربایجان‌غربی در این زمینه بالاست.

وی با بیان اینکه مردم منطقه و علاقه مندان به دوران دفاع مقدس از سراسر کشور مشتاق دیدن مناطق جنگی در استان‌های غرب و شمال غرب کشور هستند، اضافه کرد: به همین منظور در صدد هستیم امکانات و بستر مناسب را برای زائران ایجاد کنیم که راه اندازی اردوگاه‌ها از جمله آنها به شمار می‌رود.

سردار سوری دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج نیز گفت: تقویت راهیان نور غرب و شمال غرب کشور جزو اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی ماست و رفع مشکلات و موانع در این حوزه، ایجاد فضا سازی بین مسیر و تبیین و روایت مجاهدات‌های دوران دفاع مقدس در دستور کار قرار دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ